تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهریور 1399 - 11:15
کد خبر : 17362

قیمت دلار ۱۱شهریور ماه ۱۳۹۹

قیمت دلار ۱۱شهریور ماه ۱۳۹۹

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۱شهریور ماه ۱۳۹۹ اعلام شد. قیمت روز دلار به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، قیمت دلاردر روز جاری در صرافی‌های بانکی ۲۳۳۰۰ تومان برای خرید است و صرافی‌ها هر دلار را معادل۲۳۴۰۰ تومان نیز می‌فروشند. قیمت روز یورو همچنین، ایسنا گزارش داد: این صرافی‌ها هر یورو را

قیمت دلار و قیمت یورو برای تاریخ ۱۱شهریور ماه ۱۳۹۹ اعلام شد.

قیمت روز دلار
به گزارش اقتصاددان به نقل از ایسنا، قیمت دلاردر روز جاری در صرافی‌های بانکی ۲۳۳۰۰ تومان برای خرید است و صرافی‌ها هر دلار را معادل۲۳۴۰۰ تومان نیز می‌فروشند.

قیمت روز یورو
همچنین، ایسنا گزارش داد: این صرافی‌ها هر یورو را معادل۲۷۵۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۷۶۰۰ تومان هم می‌فروشند.

گریزی به بازار ارز سال۹۸
بازار ارز سال گذشته به دو نیمه اول و دوم سال قابل تقسیم است؛ در نیمه اول سال عمده نوسان قیمت دلار بین ۱۱ تا ۱۲هزار تومان بود اما در نیمه دوم سال به دلیل بروز یکسری اتفاقات سیاسی و اقتصادی مهم از جمله افزایش قیمت بنزین، تنش‌های موجود در منطقه و درگیری بین ایران و آمریکا، قیمت دلار از ۱۱ هزار تومان در مهر ماه تا مرز ۱۵هزار تومان در دی ماه نیز پیش رفت و در روزهای پایانی سال قیمت دلار تا ۱۵۹۰۰تومان هم افزایش یافت اما در نهایت معاملات بازار ارز سال ۱۳۹۸، با قیمت ۱۴۹۰۰تومان برای دلار آمریکا و ۱۶۹۰۰ تومان برای یورو به کار خود پایان داد.

نگاهی به روند قیمت دلار از ابتدای سال۹۹
بعد از نوسانات بالای قیمت دلار در نیمه دوم سال۹۸، امسال بازار آزاد ارز کار خود را با قیمت ۱۶۴۵۰تومان برای دلار یعنی حدود ۵۰۰تومان بیشتر از قیمت دلار در آخرین روز معاملات سال۹۸، آغاز کرد اما با شروع کار بازار و گذشت حدود یک هفته، قیمت دلار به زیر ۱۶هزار تومان سقوط کرد و در روز بیستم فروردین ماه قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به ۱۵۹۰۰تومان رسید.

البته قیمت دلار در این کانال ماندگار نبود و مجددا افزایش یافت و تا اواخر فروردین ماه، قیمت دلار به ۱۶۱۵۰ تومان هم رسید اما در نهایت حرکت آن معکوس شد و دلار معاملات فروردین را با قیمت ۱۵۴۰۰تومان به پایان رساند.

قیمت دلار در بازار آزاد در یک نیمه گذشته از اردیبهشت ماه نیز بین ۱۵۴۰۰ تا ۱۶۳۰۰تومان نوسان داشته اما در صرافی ملی قیمت دلار بین ۱۵۵۰۰ تا ۱۵۷۰۰ تومان متغیر بود؛ قیمت دلار آزاد در هفته اول این ماه از کف قیمت سال یعنی ۱۵۴۰۰ تومان به سقف قیمتی که۱۶۳۰۰تومان بود صعود کرد اما در هفته دوم، قیمت دلار مجددا وارد مدار نزولی شد.

آنچه در جدول زیر آمده قیمت خرید و فروش دلار و قیمت یورو در صرافی بانکی است؛ لازم به ذکر است که بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت دلار ۱۱شهریور ماه ۱۳۹۹

برای اطلاع از قیمت روز دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارزهای پرطرفدار
روزانه به ” صفحه قیمت ها ” در اقتصاددان مراجعه نمایید
اینجا کلیک کنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....