تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 - 12:05
کد خبر : 117163

قیمت خودرو ۷ اسفندماه

قیمت خودرو ۷ اسفندماه

شیب افزایش قیمت خودروهای پرفروش داخلی تند شد. اقتصاددان: قیمت خودروهای داخلی همچنان متاثر از نرخ دلار در حال افزایش است و پیش بینی می‌شود تنها ثبات دلار می‌تواند آرامش را به بازار بازگرداند و افزایش عرضه و ورود خودروهای وارداتی در صورت تحقق هم تاثیری بر وضعیت آشفته بازار نخواهد شد. قیمت پژو ۲۰۶

شیب افزایش قیمت خودروهای پرفروش داخلی تند شد.

اقتصاددان: قیمت خودروهای داخلی همچنان متاثر از نرخ دلار در حال افزایش است و پیش بینی می‌شود تنها ثبات دلار می‌تواند آرامش را به بازار بازگرداند و افزایش عرضه و ورود خودروهای وارداتی در صورت تحقق هم تاثیری بر وضعیت آشفته بازار نخواهد شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ طی یک روز ۳۰ میلیون گران شده است.

همچنین دنا اتوماتیک توربو پلاس افزایش ۳۵ میلیونی طی یک روز را به ثبت رساند و به این ترتیب نسبت به یکشبه هفته گذشته ۹۵ میلیون گران شد. ساینا S دنده ای‌ هم با افزایش ۲۵ میلیونی یک روزه در میان محصولات سایپا پیشتاز است.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز گذشته را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۶۰ میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون گران شده است. این خودرو نسبت به یکشنبه هفته گذشته ۷۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به ۵۸۵ میلیون رسید که طی روز گذشته ثابت مانده است اما نسبت به هفته گذشته ۳۵میلیون گران است.
قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۷۶۰ میلیونی شد که به معنای افزایش ۳۰ میلیونی طی یک روز است. این خودرو یکشنبه هفته گذشته ۸۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۳۵ میلیون تومان است که ۲۵ میلیون گران شده است و طی یک هفته۵۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای حوالی ۷۱۰ میلیون تومان شده است که به ۳۰میلیونی طی یک روز گران شده است. این خودرو هفته گذشته ۶۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۵ میلیونی به حوالی ۸۸۰ میلیون تومان رسیده است است و نسبت به روز گذشته ۳۵ میلیون و هفته گذشته ۹۵ میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۵۹۵ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۳۵ میلیونی است است با این حال رانا هم طی یک هفته افزایش ۷۵ میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ به ۳۲۰ میلیون تومان رسید. اگرچه قیمت این خودرو طی روز گذشته تغییر نکرده با این حال نسبت به هفته گذشته ۲۰ میلیون گران تر است.

قیمت پراید ۱۳۱ هم ۳۱۰ میلیون تومانی ماند. این خودرو طی یک هفته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۵۵ میلیون است که به معنای افزاشی ۱۰ میلیونی است. گفتنی است این خودرو طی یک هفته گذشته ۳۰میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۷۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است. این خودرو یکشنبه هفته گذشته ۴۰ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۸۰ میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است. با این حال کوییک طی یک هفته ۴۵ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت شاهین سایپا ۵۹۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و هفته گذشته ۴۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....