تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 11:53
کد خبر : 35720

قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار

قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار

قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار در بسته‌های مختلف اعلام شد قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی‌شده در ۷ نوع بسته اعلام شد. قیمت‌های ۵۷۰۰ تا ۳۶ هزار تومانی برای بسته‌های ۴ تا ۳۰ عددی تعیین شد.  قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار و بسته‌بندی‌شده در ۷ بسته متفاوت از لحاظ تعداد تخم‌مرغ اعلام، در فاصله قیمتی ۵۷۰۰ تا ۳۶ هزار تومان تعیین و

قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار در بسته‌های مختلف اعلام شد

قیمت تخم‌مرغ بسته‌بندی‌شده در ۷ نوع بسته اعلام شد. قیمت‌های ۵۷۰۰ تا ۳۶ هزار تومانی برای بسته‌های ۴ تا ۳۰ عددی تعیین شد.

 قیمت تخم‌مرغ شناسنامه‌دار و بسته‌بندی‌شده در ۷ بسته متفاوت از لحاظ تعداد تخم‌مرغ اعلام، در فاصله قیمتی ۵۷۰۰ تا ۳۶ هزار تومان تعیین و به روسای جهاد کشاورزی استان‌ها ابلاغ شد.

  به گزارش اقتصاددان،  بر این اساس قیمت تخم‌مرغ در بسته ۴ عددی ۵۷۰۰ تومان، بسته ۶ عددی ۸۷۰۰ تومان، بسته ۹ عددی ۱۳ هزار تومان، بسته ۱۵ عددی ۲۱۵۰۰ تومان، بسته ۲۰ عددی ۲۸۸۰۰ تومان، ۲۴ عددی ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته ۳۰ عددی ۳۶ هزار تومان تعیین شد.

قیمت فروش هر عدد تخم‌مرغ نیز ۱۱۰۰ تومان تعیین شد.

در  متن نامه معاون وزیر جهاد کشاورزی به روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها آمده است با توجه به تامین کامل نهاده‌های واحدهای مرغداری از طریق سامانه بازارگاه توزیع تخم‌مرغ با قیمت‌های مصوب کارگروه تنظیم بازار الزامی است. برای اجرایی شدن این مهم عرضه انواع تخم‌مرغ از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ منوط به درج قیمت مصوب است.

همچنین بر اساس این نامه، علاوه بر درج تاریخ مصرف روی تخم‌مرغ فله، درج قیمت حداکثر ۱۱هزار ریال روی هر عدد تخم‌مرغ فله‌ای الزامی است و در صورت عدم امکان درج قیمت توسط واحد تولیدی، موظف‌اند تخم‌مرغ تولیدی فاقد قیمت ثبت‌شده را در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان مباشر قرار دهند تا با رعایت موارد فوق نسبت به عرضه تخم‌مرغ اقدام شود.

در این نامه تاکید شده است توزیع تخم‌مرغ، بدون درج قیمت مشمول مقررات تعزیرات خواهد شد.

 قیمت تخم‌مرغ بر اساس بسته‌بندی

4545779 اقتصاددان نوشته

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....