تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 21:17
کد خبر : 2030

قیمت بیت کوین با تایید بلاک چین توسط چین افزایش یافت

قیمت بیت کوین با تایید بلاک چین توسط چین افزایش یافت

پس از اینکه رئیس جمهور چین طرح های خود را برای پیشرو کردن کشورش در انقلاب بلاک چین اعلام کرد، قیمت بیت کوین یک بار دیگر افزایش یافت. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رئیس جمهور شی جین‌پینگ در کمیته پلیتبورو- کمیته مرکزی حزب کمونیست چین- بر اهمیت بلاک چین در تقویت اقتصاد چین

پس از اینکه رئیس جمهور چین طرح های خود را برای پیشرو کردن کشورش در انقلاب بلاک چین اعلام کرد، قیمت بیت کوین یک بار دیگر افزایش یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رئیس جمهور شی جین‌پینگ در کمیته پلیتبورو- کمیته مرکزی حزب کمونیست چین- بر اهمیت بلاک چین در تقویت اقتصاد چین تاکید کرد و اظهار داشت که طرح‌هایی برای پیشگام شدن در توسعه فناوری بلاک چین دارد.

از زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین ناگهان افزایش یافته و از ۷۵۰۰ دلار به ۷۶۵۲ دلار رسیده است یعنی ۲ درصد افزایش و همچنان هم بالا می رود.

این خبر باعث بهبود جزئی سایر بخش‌های بازار هم شده است. تمام ارزهای مجازی اصلی شاهد افزایش قیمتی معادل یک تا ۵ درصد بوده‌اند در حالی که قیمت بیت کوین اس وی- یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده- بیش از ۱۵ درصد بالا رفته است.

این افزایش قیمت پس از دو روز کاهش قیمت شدید بیت کوین از بیش از ۸۰۰۰ به ۷۵۰۰ تنها طی ۳ ساعت صورت گرفته است. علی رغم این افزایش قیمت اخیر، بیت کوین هنوز هم عملکرد ضعیفی دارد و ۴ درصد در این هفته و ۲۰ درصد در همین ماه، ارزش خود را از دست داده است.

ولی در نتیجه افزایش بی ثباتی، میزان تجارت دوباره رو به افزایش است. بکت در دو روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی در میزان تجارت بود و امروز ۲۸۶ معامله بیت کوین با ارزش ۲.۲ میلیون دلار انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....