تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 20:16
کد خبر : 24636

قیمت بیت‌کوین به ۲۰هزار دلار می‌رسد؟

قیمت بیت‌کوین به ۲۰هزار دلار می‌رسد؟

قیمت بیت‌کوین اخیرا به کانال ۱۸هزار دلاری نزدیک شده و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت این رمزارز به سطح رکورد خود در سال ۲۰۱۷ یعنی ۲۰هزار دلار خواهد رسید؛ و حتی برخی نیز چشم‌اندازی بیش از این را برای این ارز دیجیتالی مشهور پیش‌بینی می‌کنند. به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد

قیمت بیت‌کوین اخیرا به کانال ۱۸هزار دلاری نزدیک شده و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت این رمزارز به سطح رکورد خود در سال ۲۰۱۷ یعنی ۲۰هزار دلار خواهد رسید؛ و حتی برخی نیز چشم‌اندازی بیش از این را برای این ارز دیجیتالی مشهور پیش‌بینی می‌کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ به گزارش بلومبرگ، بیت‌کوین به سرعت در حال نزدیک شدن به بالاترین سطح رکورد خود است که تقریبا سه سال پیش باعث ایجاد حرکت هیجانی در میان سرمایه‌گذاران شد و با یک سقوط شدید به پایان رسید.

این دارایی دیجیتال بحث‌برانگیز که در اصل به عنوان جایگزینی برای ارزهای رایج ملی مانند دلار تبلیغ می‌شد، با ۱٫۶۰دلار یا ۷درصد افزایش در روز سه‌شنبه، به ۱۷هزار و ۸۶۴دلار رسید.

قیمت این رمزارز در سال جاری بیش از دو برابر شده و خاطره رالی ۱۳۷۵درصدی سال ۲۰۱۷، پیش از سقوط ۷۰درصدی را تداعی می‌کند. حتی در این صورت، مدافعان و حتی افرادی که تردید دارند می‌گویند که ممکن است به بالاتر از این قیمت نیز برسد.

مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در Miller Tabak گفت: “بیت‌کوین چیزی دیوانه‌کننده است. این سومین حرکت سهمی‌وار است. فقط خدا می‌داند که تا کجا قرار است بالا برود.”

دستاوردهای بیت‌کوین در سال جاری به دنبال استقبال گسترده از سوی اعضای وال استریت بود؛ از جمله سرمایه‌گذاری فیدلیتی(Fidelity Investments) که یک صندوق بیت‌کوین را در تابستان راه‌اندازی کرد.

برخی از مدیران برجسته مالی نیز به این رمزنگار روی آوردند؛ مانند پاول تودور جونز که با سرمایه‌گذاری کلان، بیت‌کوین را به منظور جلوگیری از تورم احتمالی خریداری کرد.

همچنین شرکت پی‌پال (PayPal) در ماه اکتبر گفت که به مشتریان خود امکان دسترسی به رمزارزها را می‌دهد که در این صورت افراد بیشتری می‌توانند از رمزنگارها استفاده کنند.

طرفداران رمزارزها، قیمت بیتکوین را برای سال جاری بالاتر از این پیش‌بینی می‌کنند که بسیاری از آنها چشم‌انداز ۲۰هزار دلاری در دسامبر سال ۲۰۱۷ را می‌بینند، در حالی که برخی دیگر حتی سطوح بالاتری را مورد هدف قرار می‌دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....