تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 آبان 1401 - 18:44
کد خبر : 107715

قیمت بلیت کیش به دوحه قطر فقط ۸ میلیون تومان!

قیمت بلیت کیش به دوحه قطر فقط ۸ میلیون تومان!

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: قیمت بلیت در مسیر رفت کیش دوحه ۸ میلیون تومان و مسیر برگشت ۳ میلیون تومان نرخ گذاری شده است. اقتصاددان: حسام قربانعلی گفت: پروازها از مبدا کیش به دوحه در روزهایی که بازی تیم ملی ایران هست برقرار خواهد بود. وی افزود: قیمت بلیت در مسیر رفت کیش

سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: قیمت بلیت در مسیر رفت کیش دوحه ۸ میلیون تومان و مسیر برگشت ۳ میلیون تومان نرخ گذاری شده است.

اقتصاددان: حسام قربانعلی گفت: پروازها از مبدا کیش به دوحه در روزهایی که بازی تیم ملی ایران هست برقرار خواهد بود.

وی افزود: قیمت بلیت در مسیر رفت کیش دوحه ۸ میلیون تومان و مسیر برگشت ۳ میلیون تومان نرخ گذاری شده است نرخ‌ها براساس درخواست‌ها متفاوت می‌شود مسافران می‌توانند برای تهیه بلیت به آدرس ebooking.irian air.com مراجعه کنند.

قربانعلی با بیان اینکه مسیر رفت و برگشت فرودگاه امام به دوحه بلیت‌ها به صورت بسته درنظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: باتوجه به نیازی که از سوی مردم مطرح شد تعدادی از این بلیت‌ها برروی سایت ایران ایر قرار گرفته است.

قربانعلی گفت: آنچه که آمارها نشان می‌دهد استقبال آنچنانی از پروازها صورت نگرفته، اما در صورت افزایش تقاضا پروازهای بیشتری در نظر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد:قیمت این بلیت‌ها از نرخ ده میلیون شروع می‌شود و با توجه به زمان درخواست تقاضا، قیمت‌ها افزایش می‌یابد و در نهایت عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت خواهد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....