تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 20:47
کد خبر : 66037

قیمت اولین خودروی برقی ایرانی حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شد

قیمت اولین خودروی برقی ایرانی حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شد

قیمت اولین خودروی برقی ایرانی با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت ، حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شد که با هر بار شارژ کامل ۳.۵ ساعت پیمایش می کند. اقتصاددان: پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و

قیمت اولین خودروی برقی ایرانی با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت ، حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شد که با هر بار شارژ کامل ۳.۵ ساعت پیمایش می کند.

اقتصاددان: پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری پلاک اولین خودروی برقی ایرانی برخی منتظر اعلام قیمت رسمی آن هستند. هرچند این خودرو هنوز عرضه عمومی و گسترده نداشته اما طبق آخرین پیگیری‌ها نرخ آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

بر اساس این گزارش این خودرو دارای موتوری با قدرت ۲۰ اسب بخار با حداکثر سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت است که با هر بار شارژ کامل ، می‌تواند تا ۳.۵ ساعت حرکت کند و در تندترین شیب‌های خیابان‌های تهران هم مشکلی ندارد.

طول و عرض آن ۲‌.۳۲ و ۱.۱۹ با ارتفاع ۱.۴۶متر است که این امکان را به وجود آورده در کمترین فضای ممکن آن را پارک کرد.

علاوه بر این درب های آن به سمت بالا باز می‌شود که علاوه بر زیبایی ظاهری، باز کردن در را در حداقل فضا ممکن کرده است. صفحه نمایش ۴.۳ اینچی، ایموبلایز و… از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این محصول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....