تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهریور 1399 - 10:50
کد خبر : 18647

قیمت‌گذاری خودرو دیگر در شورای رقابت انجام نمی شود

قیمت‌گذاری خودرو دیگر در شورای رقابت انجام نمی شود

ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی را در زمینه ساماندهی بازار خودرو در مجلس به اتمام رسانده‌ایم که شورای رقابت در این طرح تنها فرمول قیمت گذاری خودرو را تعیین می کند. روح الله ایزدخواه ، با اشاره به نابه سامانی قیمت خودرو در کشور گفت: به اعتقاد بنده تا

ایزدخواه عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرحی را در زمینه ساماندهی بازار خودرو در مجلس به اتمام رسانده‌ایم که شورای رقابت در این طرح تنها فرمول قیمت گذاری خودرو را تعیین می کند.

روح الله ایزدخواه ، با اشاره به نابه سامانی قیمت خودرو در کشور گفت: به اعتقاد بنده تا زمانی که مکانیزم توزیع و عرضه خودرو در کشور اصلاح نشود، قیمت گذاری خودرو اصلاح نخواهد شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، ایزدخواه تاکید کرد: باید مکانیزم توزیع و عرضه خودرو در کشور درست و مناست شده و با روش و شیوه‌هایی نظیر قرعه کشی خودرو ما به جایی نمی رسیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: شیوه فروش خودرو از طریق قرعه کشی، شیوه و راهکار غلطی است.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش شورای رقابت در افزایش قیمت خودرو گفت: در حال حاضر طرحی را در زمینه ساماندهی بازار خودرو در مجلس به اتمام رسانده‌ایم که در این طرح درباره نحوه فعالیت شورای رقابت مواردی مطرح شده است؛ در این طرح شورای رقابت نمی‌تواند قیمت گذاری خودرو را دستوری کند.

وی تاکید کرد: همچنین شورای رقابت در این طرح و درباره اعمال برخی کنترل‌ها، عهده دار وظایفی است و تنها باید فرمول قیمت گذاری خودرو را تعیین کند نه اینکه عدد خودرو را مشخص کرده و نظر خود را به صورت دستوری اعلام کند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....