تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 14:57
کد خبر : 14556

قزوین باید صاحب موزه صنعت شود

قزوین باید صاحب موزه صنعت شود

اقتصاددان: فاطمه محمدبیگی روز شنبه در بازدید از واحد صنعتی نیرومحرکه افزود: یکی از پیشنهادات بنده از ابتدای فعالیتم به عنوان نمایندگی مردم، تاسیس و راه اندازی یک کلان موزه یا مگاموزه در شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران است. وی با بیان اینکه با برنامه ریزی دستگاه

اقتصاددان: فاطمه محمدبیگی روز شنبه در بازدید از واحد صنعتی نیرومحرکه افزود: یکی از پیشنهادات بنده از ابتدای فعالیتم به عنوان نمایندگی مردم، تاسیس و راه اندازی یک کلان موزه یا مگاموزه در شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و یکی از بزرگترین شهرهای صنعتی ایران است.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی دستگاه های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی و با همراهی و مشارکت اتاق بازرگان، صنعت و معدن و کشاورزی و کارآفرینان و صنعتگران باید شاهد ایجاد این موزه باشیم، اظهار داشت: ایجاد موزه در این شهر صنعتی می تواند ملجاء و مکانی برای حضور پژوهشگران، دانشجویان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بوده و یک ظرفیت بزرگ برای معرفی قابلیت های بخش تولید و صنعت استان قزوین باشد.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چنین موزه ای می تواند به قابلیت های گردشگری قزوین نیز بیافزاید و بازدید از آن با برگزاری همایش های ملی و بین المللی جزو یکی از برنامه های میهمان و فعالان اقتصادی که به استان سفر می کنند، قرار بگیرد.

محمدبیگی افزود: در کنار این موزه می توان نمایشگاه دائمی توانمندی ها و دستاوردهای صنعت استان قزوین را نیز دایر کرد تا به عنوان محلی برای نمایش توانایی ها و قابلیت های صنعتگران و کارآفرینان قزوینی در عرصه ملی و حتی بین المللی مطرح شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه تقویت تولید و همچنین شعار امسال به عنوان “جهش تولید”،افزود: همه ما برای تحقق این شعار وظیفه داریم.

وی اظهار داشت: تولیدکنندگان با ارتقای کیفیت محصولات خود و مشتری مداری باید به دنبال حضور هرچه بیشتر در بازارهای داخلی و خارجی باشند و مردم نیز باید با هدف کمک به تقویت اشتغال فرزندان این مرز و بوم و رونق تولید در کشور و بهبود وضعیت اقتصادی، خرید کالای ایرانی را نسبت به کالای خارج ارجح بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....