تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 - 11:34
کد خبر : 38151

قربانی مائیم، جامعه ایرانی!

قربانی مائیم، جامعه ایرانی!

عالیجنابان روشنفکر؛ قربانی مائیم، جامعه ایرانی! ابوالفضل بابادی شوراب عضو شورای سیاستگذاری رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان به جهت بارگذاری مطالب در وبلاگ شخصی برای ایجاد بانک اطلاعاتی از ده ها یادداشت قبلی ام و همچنین بروزرسانی کانال تلگرامی “دو استکان چای داغ” تا اطلاع ثانوی قصد نگارش مطلب جدیدی را نداشتم، اما خبر استفاده ساسی

عالیجنابان روشنفکر؛ قربانی مائیم، جامعه ایرانی!

ابوالفضل بابادی شوراب
عضو شورای سیاستگذاری رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان

به جهت بارگذاری مطالب در وبلاگ شخصی برای ایجاد بانک اطلاعاتی از ده ها یادداشت قبلی ام و همچنین بروزرسانی کانال تلگرامی “دو استکان چای داغ” تا اطلاع ثانوی قصد نگارش مطلب جدیدی را نداشتم، اما خبر استفاده ساسی مانکن خواننده رپ از الکسیس تگزاس بازیگر پورن استار مشهور در آهنگ جدیدش، زمینه ایی برای نگارش یادداشت زیر شد:

شوربختانه آهنگ های قبلی ساسی مانکن و امیر تتلو در میان جامعه ایرانی حتی کودکان و نوجوانان، طرفداران بسیار دارد و استفاده ساسی مانکن از این پورن استار در موسیقی جدیدش، خطرات فرهنگی و هویتی بسیاری را برای خانواده های ایرانی خواهد داشت.

بعد از این خبر غالب روشنفکران ایرانی، که گویی کاری جز تهی کردن هویت ملی و تاریخی مردم ایران را ندارند، بصورت مشترک ساسی مانکن را قربانی سرمایه داری کشور دانستند!

در هر جامعه ایی، بجز ایران امروز، روشنفکر خود را موظف به دادن آگاهی به جامعه و تقویت همبستگی ملی می داند، ولی در جامعه ما گویی روشنفکر در خدمت منافع ایران ستیزان است!

در پاسخ به این روشنفکران که با متن ها، توئیت ها، دلنوشته ها و خزعبلات شان، ساسی مانکن و امیر تتلو را قربانی جامعه می دانند و به تحقیر جامعه می پردازند، باید گفت نخیر، قربانی واقعی، جامعه ایرانی است که از هزار جا، از خودی و ناخودی در حال ضربه دیدن است.

قربانی، ما جامعه ایرانی هستیم که فلان بزرگ اصولگرا برای ملت تعیین تکلیف می کند و صدای هیچ اصلاح طلبی هم در نیامد! نه پویان مختاری که در ترکیه به عشق خرید لامبورگینی، مراسم مشروب خوران راه انداخت.

قربانی، ما جامعه ایرانی هستیم که فلان بزرگ اصلاح طلب کنج عزلت گرفته و جوابگوی تکرارهای ویرانگرش نیست، نه امیر تتلویی که محبوب اصولگراها بود و از ترکیه دنبال فراری دادن دختران تتلیتی ساده و نوجوان زیر ۱۸ سال ایرانی و رابطه جنسی با آنها بود.

قربانی، ما جامعه ایرانی هستیم، که فلان شخص تنها بواسطه نوه امام بودن و بدون هیچ سابقه اجرایی خود را شایسته ریاست جمهوری می داند و ناسای ایران هم(با ناسای آمریکا فرق داره و بجای فضاپیما، کوتوله ها را به هوا می برد) برایش سنگ تمام می گذارد نه ساشا سبحانی، آقازاده ایی که با پول غارت شده ملت، منوتو برایش رپرتاژ رفت.

قربانی، ما جامعه ایرانی هستیم که فرزند این ملت در لباس سرباز قانون و بخاطر قانون سیلی می خورد و هیچ جوابی نمی شنویم(البته اگر محکوم نشود که چرا قانون را برای صاحب منصبان اجرا کرده ای، خوب است) و نه ساسی مانکنی که بدون دغدغه پول و کار و مشکل، آهنگ پر می کند و کسی هم کاری به ابتذالش ندارد و هر وقت عشقش کشید میاد ایران و بر می گردد.

آهای روشنفکر ایرانی ضدجامعه ایرانی، حتما فردا می خواهی بگویی، طالبان و داعش هم قربانی جامعه خود بودند؟

پی نوشت: سعی ام همواره بر این بوده تا آنجا که قانون اساسی و استعداد هایم اجازه می دهد در خدمت منافع ملی و صدای بدون سانسور جامعه ایرانی باشم.

 

 

 

اقتصاددان منتظر نظرات و پیشنهادات و راه حل های سازنده شما سروران در دیدگاه ها می باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....