تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 10:59
کد خبر : 46392

قانون فعالیت رمزارزها تا تابستان نهایی می‌شود

قانون فعالیت رمزارزها تا تابستان نهایی می‌شود

 استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای رمزارزها پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی متن طرح فعالیت رمزارزها پس از قرائت گزارشی در همین رابطه در مجلس نهایی می شود و پیش بینی می کنیم در تابستان امسال قانون رمزارزها را آماده کنیم.   به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،     محمدرضا

 استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای رمزارزها

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی متن طرح فعالیت رمزارزها پس از قرائت گزارشی در همین رابطه در مجلس نهایی می شود و پیش بینی می کنیم در تابستان امسال قانون رمزارزها را آماده کنیم.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار  ،     محمدرضا پورابراهیمی ، با اشاره به بررسی موضوع رمزارزها در کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش ماده ۴۵ آئین‌نامه داخلی مجلس درباره فعالیت رمز ارزها آماده شده و این هفته در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید جایگاه رمز ارزها را در کشور تعیین و قانونی کنیم، اظهارداشت: باتوجه به اقبال و استقبال مردم به این حوزه،  ضرورت دارد به این مسئله پرداخته شود، البته ما باید از ورود منابع مردم به رمزارزهایی که پایه آنها،پایه خارج از کشور است و هیچ نظارت و کنترلی در کشور درباره آنها وجود ندارد، جلوگیری کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پایه رمزارزهایی که فعالیت آنها در داخل کشور نیست بعضا می‌تواند باعث کلاهبرداری و سوخت شدن اموال مردم به دلیل عدم اشرافشان به مباحث اقتصادی شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا ورود مردم به این بازار قانونمند شود، تاکید کرد: همچنین تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت بازار سرمایه برای فعالیت رمز ارزها استفاده شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: به زودی متن طرح فعالیت رمزارزها پس از قرائت گزارشی در همین رابطه در مجلس نهایی خواهد شد و پیش بینی ما این است که بتوانیم در تابستان امسال قانون فعالیت رمزارزها در کشور را آماده کنیم.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....