تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 13:48
کد خبر : 6871

فعالیت فروشگاه‌های بزرگ پایتخت تا ساعت۲۴

فعالیت فروشگاه‌های بزرگ پایتخت تا ساعت۲۴

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک استانداری تهران با رؤسای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف و انجمن‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسی‌ها و جلسه‌ای که برگزار شد همه رؤسای اصناف موجودی‌های اقلام را اعلام کردند که در این خصوص اطمینان می‌دهیم که هیچ نگرانی درباره

به گزارش اقتصاددان به نقل از مهر، حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در حاشیه جلسه مشترک استانداری تهران با رؤسای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف و انجمن‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسی‌ها و جلسه‌ای که برگزار شد همه رؤسای اصناف موجودی‌های اقلام را اعلام کردند که در این خصوص اطمینان می‌دهیم که هیچ نگرانی درباره کمبود کالا وجود ندارد.

گودرزی با بیان اینکه ساعت کار اصناف نانوایی‌ها و سوپر مارکت ها ی بزرگ تغییری نخواهند کرد و برخی افزایش نیز خواهند داشت گفت: این مأموریت به برخی از فروشگاه‌های بزرگ داده شده که تا پایان نوروز تا ۱۲ شب خدمت رسانی داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اعلام این نکته که هیچ گونه نگرانی برای کمبود اقلام وجود ندارد و تمام انبارها پر هستند افزود: این قول را به مردم می‌دهیم که تا ۶ ماه اینده در سطح استان تهران اقلام و کالاهای اساسی در انبارها موجود است.

بر اساس این گزارش رؤسای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف در این جلسه اعلام کردند که هشت فروشگاه در پایتخت به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات می‌دهند و برخی از فروشگاه‌ها از امروز از هشت صبح تا ۹ شب باز خواهند بود.

لازم به ذکر است که در این جلسه عنوان شد که در زمینه تأمین ماکارونی بازار هیچ مشکلی وجود ندارد و در زمینه گوشت و مرغ نیز اعلام شد با وجود تعطیلی همه کشتارگاه‌ها تا ۳ ماه قادر به تأمین بازار با نیاز روزانه فعلی ۴۵۰ تن روزانه برای تأمین گوشت و مرغ مشکلی نیست و ۱۰ هزار تن گوشت و مرغ ذخیره داریم.

گفتنی است که در جلسه امروز به سهمیه چهار هزار تنی برنج و یک هزار و ۷۵۰ تنی شکر در تهران نیز اشاره شد و کفایت ذخیره گندم نیز مورد تاکید قرار گرفت، همچنین اعلام شد که تولید شرکت‌های شوینده و ضدعفونی هم سه برابر شده است و هیچ نگرانی بابت کمبود اقلام در بازار وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....