تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 21:00
کد خبر : 116117

فضای مجازی بسیار خطرناک است

فضای مجازی بسیار خطرناک است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آنچه که امروز ما را تهدید می‌کند، فضای مجازی است. فضای مجازی بسیار خطرناک است، البته پادزهر آن را هم داریم. پادزهر آن چیست؟ نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا. رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که اگر می‌خواهید نوجوانانتان در مقابل خطرات بیمه شوند باید پای این

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آنچه که امروز ما را تهدید می‌کند، فضای مجازی است. فضای مجازی بسیار خطرناک است، البته پادزهر آن را هم داریم. پادزهر آن چیست؟ نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد که اگر می‌خواهید نوجوانانتان در مقابل خطرات بیمه شوند باید پای این عزیزان و نوگلان به مسجد و هیئت باز شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان در پاسخ به سوالی درخصوص محرومیت زدایی و توانمندسازی افراد در مناطق کم برخوردار اظهار کرد: فلسفه وجودی این بنیاد محرومیت زدایی است و اصل این است؛ کمک به محرومان.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی انجام شده است، در ادامه ابراز امیدواری کرد که بنیاد مستضعفان در دوران فعلی یک کارنامه درخشانی به جای بماند .

محمدی‌گلپایگانی همچنین در مراسم بهره‌برداری از ۷۵۰۰ طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در بخشی از سخنان خود، با بیان اینکه این بنیاد مسوول اموال متروکه شاه خائن و خانواده‌اش بود که به جا گذاشتند و در رفتند، گفت: این روزها تلویزیون هم به مناسبتهایی چیزهایی میگوید که چمدان پر از جواهرات و طلا برداشتند و غارت کردند. این ثروت انبوه را بردند. حال یکسری‌شان را که نمیتوانستند ببرند، چیزهایی جا ماند. امام در ۹ اسفند فرمان تشکیل بنیاد مستضعفان را دادند.

وی ادامه داد: آنچه که امروز ما را تهدید می‌کند، فضای مجازی است. فضای مجازی بسیار خطرناک است، البته پادزهر آن را هم داریم. پادزهر آن چیست؟ نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا.

محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر می‌خواهید نوجوانانتان در مقابل خطرات بیمه شوند باید پای این عزیزان و نوگلان به مسجد و هیئت باز شود.

وی همچنین به بنیاد مستضعفان در محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: بنیاد مستضعفان قدم‌های بزرگی برداشته است و حتما به حضرت آقا منتقل خواهم کرد، اما کافی نیست. مراتب علم و دانش را در کشور بالا ببریم.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....