تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1400 - 11:38
کد خبر : 41954

فضای فعالیت صادرکنندگان تسهیل می شود

فضای فعالیت صادرکنندگان تسهیل می شود

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سازمان توسعه تجارت: قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از اقدامات این سازمان برای تسهیل فعالیت صادرکنندگان خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار،   احسان قمری مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته به

مدیرکل دفتر توسعه خدمات سازمان توسعه تجارت:

قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از اقدامات این سازمان برای تسهیل فعالیت صادرکنندگان خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار،   احسان قمری مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بر اساس تصمیم گیری های صورت گرفته به منظور تسهیل فعالیت صادرکنندگان زمینه لازم برای کمک به رفع تعهدات ارزی و تعیین تکلیف ارزی سال های ۱۳۹۷ تا ۹۹ صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

وی به تسهیلات برای صادرکنندگان از طریق واردات در مقابل صادرات اشاره کرد و اظهار داشت: انعطاف برای رفع مشکلات ارزی صادرکنندگان و تسهیلات برای فروش ریالی به برخی کشورها ازجمله عراق و افغانستان از دیگر اقدامات صورت گرفته برای کمک به صادرکنندگان داخلی می باشد که می تواند به بهبود تولید و کسب و کار فعالان اقتصادی نیز کمک نماید.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به برخی مشکلات صادرکنندگان داخلی برای بازگرداندن ارزهای حاصل از صادرات محصولات به خارج از کشور اظهار امیدواری کرد با اقدامات صورت گرفته و حمایت های بیشتر دستگاه های ذیربط شاهد بهبود وضعیت صادرات محصولات داخلی به دیگر کشورها باشیم.

وی تصریح کرد: تسهیل و کمک به صادرکنندگان می تواند نقش مهمی در بهبود کسب و کارها و صنایع تولیدی داخلی ایفا نماید که در مجموع در بهبود وضعیت اقتصادی کشور موثر خواهد بود.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....