تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 16:43
کد خبر : 94382

فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو +قیمت

فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو +قیمت

طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از اخبار خودرو فروش فوق العاده ۵ محصول ام وی ام و چری شرکت مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد. به اطلاع متقاضیان می رساند از روز شنبه

طرح فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز می شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اخبار خودرو فروش فوق العاده ۵ محصول ام وی ام و چری شرکت مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به اطلاع متقاضیان می رساند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ شرایط فروش نقدی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودروسازی مدیران از طریق قرعه کشی به شرح ذیل ارائه میگردد.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طریق قرعه کشی قابل انجام می باشد.

در این طرح فروش خودروهای X22 MT Sport Luxury با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، X22 Pro IE Turbo با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، X33S AT Excellent Sport با قیمت ۷۲۴ میلیون و سیصد هزار تومان، ARRIZO 5 Turbo IE با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان و TIGGO 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان با موعد تحویل ۳ ماهه به خریداران عرضه خواهد شد.

 فروش فوق العاده محصولات مدیران خودرو +قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....