تاریخ انتشار : یکشنبه 15 تیر 1399 - 9:43
کد خبر : 11555

فروش سهام عدالت برای همگان آزاد شد

فروش سهام عدالت برای همگان آزاد شد

اقتصاددان: به نقل از اقتصادآنلاین سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری های بورسی به فروش برسانند. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از

اقتصاددان:
به نقل از اقتصادآنلاین
سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند ۳۰ درصد ارزش سهام خود را از طریق کارگزاری های بورسی به فروش برسانند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سنا؛  «حسین فهیمی»، سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت به شفاف‌سازی در خصوص برخی از ابهامات فروش سهام عدالت پرداخته و گفت: افرادی که از روز ۱۵ خردادماه امسال تا ۲۹ خرداد نسبت به انتخاب روش مستقیم مدیریت سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، از امروز می‌توانند وارد فرایند فروش سهم شوند.

وی ادامه داد: کارگزاران براساس شرایط بازار و وضعیت سهم، سهام این‌ افراد را در بورس یا فرابورس به فروش می‌رسانند و پول را در روزهای آینده به حساب شبای آنها واریز خواهند کرد.

علت تاخیر در فروش سهام عدالت

فهیمی در خصوص دلایل تاخیر در فروش سهام سهامداران عدالت افزود: واقعیت این است که اطلاعات این افراد جدید روز گذشته در اختیار شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت و از امروز اطلاعات آنها بروز رسانی و در اختیار کارگزاران قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....