تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 - 17:46
کد خبر : 88782

فردا دانش‌آموزان امتحان نهایی ندارند

فردا دانش‌آموزان امتحان نهایی ندارند

بر اساس برنامه امتحانات نهایی، فردا دانش‌آموزان امتحانی ندارند و امتحان دوم آنها روز چهارم خرداد برگزار می‌شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، با توجه به افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار، مدارس برخی استان‌ها مانند تهران، خوزستان و کرمانشاه فردا تعطیل است؛ اما تکلیف امتحانات دانش‌آموزان چه می‌شود؟ از اول خرداد، امتحانات

بر اساس برنامه امتحانات نهایی، فردا دانش‌آموزان امتحانی ندارند و امتحان دوم آنها روز چهارم خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس، با توجه به افزایش آلاینده‌ها و گرد و غبار، مدارس برخی استان‌ها مانند تهران، خوزستان و کرمانشاه فردا تعطیل است؛ اما تکلیف امتحانات دانش‌آموزان چه می‌شود؟

از اول خرداد، امتحانات پایان سال تمام دانش‌آموزان در سراسر کشور آغاز شد؛ امتحانات پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای، امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و امتحانات پایه دوازدهم به صوت هماهنگ کشوری است. امتحانات سایر پایه به صورت مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

 

برنامه امتحانی

بر اساس برنامه امتحانات نهایی، فردا دانش‌آموزان امتحانی ندارند و امتحان دوم آنها روز چهارم خرداد است که در این روز امتحانات درس «هندسه ۳» در رشته ریاضی ـ فیزیک، درس «ریاضی ۳» در رشته علوم تجربی، درس «تاریخ ۳» در رشته علوم انسانی و «تاریخ ۳» تخصصی رشته علوم و معارف اسلامی برگزار می‌شود.

برخی استان‌ها اعلام کردند که امتحانات آنها برگزار می‌شود و دانش‌آموزان فقط برای امتحان دادن به مدرسه می‌روند و بر می‌گردد، برخی استان‌ها نیز امتحان داخلی این روز را به روزهای دیگر موکول کردند.

اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز اعلام کرد: تمام امتحانات داخلی واحدهای آموزشی روز سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ لغو و زمان برگزاری توسط شورای مدرسه و مدیران واحدهای آموزشی مربوطه متعاقبا برنامه ریزی و به اطلاع اولیا و دانش‌آموزان خواهد رسید.

امتحانات داخلی سایر روزها مطابق با برنامه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....