تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 13:40
کد خبر : 41108

فراخوان جایزه کارآفرینی پروفسور علی‌نقی مصلح شیرازی

فراخوان جایزه کارآفرینی پروفسور علی‌نقی مصلح شیرازی

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش‌نام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌نماید. این جوایز، به صاحبان

به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان، شخصیت‌های علمی و افراد صاحب نام و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان همگان، مجمع خیران نخبه پرور استان فارس همه ساله جوایزی را به نام افراد حقیقی و حقوقی خوش‌نام و دارای سابقه درخشان در زمینه‌های مختلف تعریف و اعلام می‌نماید. این جوایز، به صاحبان استعداد برتری که دارای فعالیت‌های خاص و اثرگذار در زمینه‌ جایزه تعریف شده باشند، اعطاء می‌گردد.

اقتصاددان: در این راستا، مجمع خیران نخبه پرور فارس اقدام به اعطای جایزه کارآفرینی پروفسور علی‌نقی مصلح شیرازی در زمینه طرح کسب و کار نموده است و طی این فراخوان از واجدین شرایط برای ثبت نام در این جایزه کارآفرینی دعوت به‌عمل می‌آورد. این جایزه به برترین طراح کسب و کار (BP) ساکن یا متولد و یا تحصیل کرده استان فارس که موجب خلق ثروت و اشتغال در پایداری کشور شود، تعلق خواهد گرفت. طرح کسب و کار ارائه شده باید دارای شرایط زیر باشد:

الف) براساس موازین علمی و عملی و مطابق ضوابط مجمع خیران نخبه‌پرور فارس به صورت مکتوب ارائه گردد.
ب) دارای نوآوری‌های برجسته در زمینه‌های ایده پردازی، فناوری و مدل کسب و کار باشد.
ج) جذاب و برانگیزاننده با دامنه کاربری مناسب بوده و از قابلیت اجرایی و تجاری شدن بالایی برخوردار باشد.

داوطلبان واجد شرایط لازم است که ابتدا از طریق تارنمای www.shiraz-feca.ir ثبت نام نموده و مدارک و مستندات خود را حداکثر تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ بارگذاری نمایند. سپس افرادی که شرایط اولیه و حداقل امتیاز لازم را دارا باشند وارد فرآیند داوری می‌شوند. در این مرحله، هیأت داوران مجمع خیران نخبه پرور فارس، مدارک و مستندات افراد را مورد ارزیابی دقیق قرار داده و فردی که حائز بیشترین امتیاز است را به عنوان برگزیده معرفی خواهد نمود.

دومین جایزه کارآفرینی و بورس تحصیلی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....