تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 21:29
کد خبر : 44895

عملکرد هفتگی سهام عدالت

عملکرد هفتگی سهام عدالت

عملکرد هفتگی سهام عدالت در هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۰ / روند صعودی سهام عدالت آغاز شد؟ در جریان معاملات هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سه روز پایانی ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی افزایش یافت و به ۱۰ میلیون ۵۸۰ هزار تومان رسید.     به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز

عملکرد هفتگی سهام عدالت در هفته اول اردیبهشت ۱۴۰۰ / روند صعودی سهام عدالت آغاز شد؟

در جریان معاملات هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در سه روز پایانی ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی افزایش یافت و به ۱۰ میلیون ۵۸۰ هزار تومان رسید.

    به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   در جریان معاملات هفتگی، ارزش سبد سهام عدالت در سه روز پایانی هفته روند افزایشی داشت. ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در مجموع در پایان هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با رشدی ۱۳ درصدی نسبت به هفته گذشته به ۱۰ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان رسید.

با توجه به عملکرد این هفته بازار سرمایه از اواسط هفته عمده نمادها مثبت بودند و صف‌های فروش کوتاه شدند. همچنین روند مثبت بازار باعث شد تا بسیاری از نمادهای سبد سهام عدالت مثبت و متعادل شوند.

1 37 اقتصاددان نوشته

این هفته بازار سرمایه تحت تاثیر جلسه گروه اقتصادی دولت و رئیس سازمان بورس، فروش اوراق اختیار فروش تبعی و تزریق نقدینگی به بازار از سوی سهامداران متعادل به پایان رسید و ارزش سبد سهام عدالت هم متاثر از این عوامل افزایشی و صعودی بود. حال باید دید با توجه به این روند صعودی، فروش سهام عدالت مجددا از سر گرفته خواهد شد یا خیر؟

 

 

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....