تاریخ انتشار : جمعه 20 آبان 1401 - 18:39
کد خبر : 107001

علم الهدی: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد

علم الهدی: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد

سید احمد علم الهدی گفت: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد. اقتصاددان: سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: دشمن، فضای مجازی و تجهیزات

سید احمد علم الهدی گفت: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد.

اقتصاددان: سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: دشمن، فضای مجازی و تجهیزات دیجیتالی را ابزار مبارزه با دین و اسلام قرار داده است و جوانان متدین باید با استفاده از همین ابزار وارد میدان جنگ با دشمن شوند و فقط نظاره گر نباشند.

وی اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر برخی از برادران و خواهران وارد عرصه جنگ در فضای مجازی شدند و جبهه دشمن را با شکست مواجه ساختند.

امام جمعه مشهد گفت:هم اینک نیز حکم جهاد، یک حکم عمومی است و هر کسی که به فضای مجازی دسترسی دارد باید در این فضا به دفاع از دین بپردازد و با دشمن مبارزه کند.

علم الهدی افزود: نباید فضای مجازی را فیلتر کرد تا محتوای تولیدی دشمن دیده نشود بلکه باید با تولید محتوای دینی، دشمن را در این شبکه ها مستاصل کرد.
وی ادامه داد:حذف پست های ارزشی افراد در شبکه های مجازی به معنای شکست دشمن است و همه باید در این جهاد عمومی وارد میدان شوند.

او خاطر نشان کرد: این همان جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد مبارزه با دشمن مشخص کردند و وظیفه عمومی و واجب شرعی است که همگان در این خصوص اهتمام داشته باشند.

جنگ دشمن با گفتمان اسلامی

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تضاد گفتمانی بین استکبار و اسلام بود، قبل از انقلاب، مدرنیسم بر دنیا حاکم بود و استکبار با سلطه فرهنگ مدرنیته بر همه مستضعفان از جمله مردم ایران حاکم بود.

علم الهدی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تضاد گفتمانی بین اسلام و استکبار شکل گرفت و پیدایش این تضاد منجر به دشمنی بیشتر استکبار با انقلاب شد.

وی اضافه کرد: در گفتمان اسلام، هر اقدامی برای رضای خدا انجام می شود اما در گفتمان استکباری شهوت، ثروت، شکم و لذت حاکم است.

امام جمعه مشهد گفت: با توسعه گفتمان اسلامی در دنیا دیگر استکبار، قدرت حاکمیت ندارد لذا از ابتدای انقلاب با این گفتمان و انقلاب اسلامی به مبارزه برخاستند تا جلوی نفوذ گفتمان اسلامی را بگیرند اما هشت سال دفاع مقدس و توسعه فرهنگ شهادت منجر به تسلط گفتمان اسلام در دنیا شد.

علم الهدی افزود: پس از بهمن ۵۷، رهبر کبیر انقلاب اسلامی راهبرد صدور انقلاب را در پیش گرفت که خیلی ها آن را به کشورگشایی تعبیر کردند اما صدور انقلاب به معنای صدور جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه به معنای صدور گفتمانی اسلامی است که انقلاب اسلامی آورنده و تثبیت کننده آن است.

وی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسرائیل به جنوب لبنان و بخشی از بیروت مسلط بود اما با صدور گفتمان اسلامی انقلاب، با تهدید شیعیان لبنان، اسرائیل از استخراج نفت از منابع دریایی لبنان دست برمی دارد.

امام جمعه مشهد گفت: امروز “مرگ بر آمریکا” فقط به ایران محدود نمی شود بلکه همه کشورهای دنیا و حتی خود آمریکا را فراگرفته است.

علم الهدی افزود: آمریکا با گفتمان اسلامی مبارزه می کند به همین دلیل در جنگ ترکیبی روزهای اخیر در کشور، اسلام و دین را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: از ٢٣ شهریور تا ٩ آبان امسال در جنگ رسانه ای استکبار، ٣٨ هزار دروغ در پنج رسانه بی بی سی، ایران اینترنشینال، من و تو، صدای آمریکا و رادیو فردا منتشر شده است و هدف استکبار در این جنگ، مقابله با دین و اسلام توسط عوامل ناآگاه و مزدورانش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: استکبار در این جنگ از بین مجریان نظام ، مقام معظم رهبری را به عنوان مظهر حاکمیت اسلامی در کشور نشانه گرفت و از این طریق به مبارزه با گفتمان دینی پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....