تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 20:49
کد خبر : 63600

عرضه ۴ محصول در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

عرضه ۴ محصول در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز (سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه) در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود چهار محصول را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه کرد.  این طرح از امروز به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه (۲۳ مهرماه) امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد. در

گروه صنعتی ایران‌خودرو امروز (سه‌شنبه، ۲۰ مهرماه) در بیست و چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود چهار محصول را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه کرد.

 این طرح از امروز به مدت چهار روز به اجرا گذاشته می‌شود و تا پایان روز جمعه (۲۳ مهرماه) امکان ثبت‌نام اولیه برای متقاضیان وجود دارد.

در این طرح چهار محصول راناپلاس، پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو پارس بنزینی عرضه شده است.

مشتریان  نهایی با قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای ناظر در روز شنبه (۲۴ مهرماه) انتخاب خواهند شد.
مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو (اینجا) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  ایران‌خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو با تولید ۲۴۱ هزار و ۳۹۳ دستگاه خودرو، بزرگترین خودروساز نیمه ابتدای سال ۱۴۰۰ لقب گرفت.

تولیدات ایران‌خودرو که در هم‌سنجی با سال گذشته رشد ناچیز هفت‌دهم درصدی ثبت کرده، مشتمل بر ۲۳۹ هزار و ۱۳۸ دستگاه سواری، ۴۹ دستگاه وانت، ۵۴ دستگاه ون، ۲۹۸ دستگاه مینی‌بوس، میدل‌باس و اتوبوس و یک‌هزار و ۸۵۴ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده است.

مطابق این آمارها، شهریورماه نیز آبی‌پوشان جاده مخصوص ۵۳‌هزار و چهار دستگاه خودرو تولید کردند که حاکی از رشد ۱۰.۶ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....