تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 22:27
کد خبر : 2317

عرضه اولیه سهام آرامکو سعودی کلید خورد

عرضه اولیه سهام آرامکو سعودی کلید خورد

به گزارش خبرگزاریها در بیانیه این سازمان دولتی آمده است که آگهی انتشار سهام شرکت تا آغاز جمع آوری درخواست ها منتشر خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: «آگهی انتشار سهام شامل تمامی اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیم گیری سرمایه گذاران از جمله جوانب مالی آن است.» در آن نه تعداد سهامی که ممکن

به گزارش خبرگزاریها در بیانیه این سازمان دولتی آمده است که آگهی انتشار سهام شرکت تا آغاز جمع آوری درخواست ها منتشر خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: «آگهی انتشار سهام شامل تمامی اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیم گیری سرمایه گذاران از جمله جوانب مالی آن است.» در آن نه تعداد سهامی که ممکن است پیشنهاد شود، ذکر می شود نه زمان آغاز جمع آوری درخواست ها، نه محل درج سهام. مجوز لیست طی شش ماه از زمان ارائه معتبر است.

شبکه العربیه با استناد به منابع خود اطلاع داد که روند مشخص کردن قیمت ها از ۱۷ نوامبر آغاز شده و ۷ دسامبر به پایان می رسد. پیشنهاد می شود که ارائه سهام ممکن است از ۴ دسامبر آغاز شود.

پیشتر خبرگزاری رویترز اطلاعاتی را منتشر کرده بود که ولیعهد سعودی محمد بن سلمان آل سعود برای عرضه  اولیه سهام آرامکو سعودی موافقت کرده  و بیانیه مربوطه روز یکشنبه منتشر شده است.

عرضه عمومی سهام آرامکو سعودی در بورس Tadawul سعودی ارائه می شود. در بیانیه شرکت آمده است: « لیست سهام بر پایه بازارTadawul خواهد بود.» پیشنهاد از فروش بخشی از سهام متعلق به دولت تشکیل می شود. بهای نهایی و میزان عرضه پس از تکمیل درخواست های سرمایه گذاران اعلام می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....