تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 20:42
کد خبر : 31536

«عرضه اولیه» از سر گرفته می‌شود

«عرضه اولیه» از سر گرفته می‌شود

کدام نمادهای بورسی در صف انتظارند؟ در حالی که چند هفته‌ای است از عرضه اولیه جدیدی خبری نبوده اما با اعلام عرضه اولیه سرخابی‌ها در دهه فجر، به نظر می‌رسد سهامداران در روزهای آتی شاهد عرضه اولیه نمادهای جدیدی باشند.  در آخرین روز هفته، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد با بیان اینکه دهه فجر تیم‌های سرخابی

کدام نمادهای بورسی در صف انتظارند؟

در حالی که چند هفته‌ای است از عرضه اولیه جدیدی خبری نبوده اما با اعلام عرضه اولیه سرخابی‌ها در دهه فجر، به نظر می‌رسد سهامداران در روزهای آتی شاهد عرضه اولیه نمادهای جدیدی باشند.

 در آخرین روز هفته، فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد با بیان اینکه دهه فجر تیم‌های سرخابی در بورس عرضه اولیه خواهند شد، گفت: علت اعلام نکردن برای تعیین زمان عرضه سهام دو باشگاه به بورس، فراهم شدن اطمینان خاطر به خریداران و سهامداران در بورس است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ، وی افزود: وزارت اقتصاد و دارایی باید اطمینان حاصل کند که منافع دو باشگاه و سهامداران در عرضه اولیه به بورس حفظ خواهد شد.

در حالی که چند هفته‌ای است از عرضه اولیه جدیدی خبری نبوده اما با اعلام عرضه اولیه سرخابی‌ها در دهه فجر، به نظر می‌رسد سهامداران در روزهای آتی شاهد عرضه اولیه نمادهای جدیدی باشند.

به جز استقلال و پرسپولیس، عرضه اولیه اپال (شرکت اوپال پارسیان سنگان) که اخیرا ناگهان لغو شد، پتروشیمی‌ الوند، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی امسال هستند که تاکنون گمانه‌هایی درباره آنها منتشر شده است.

با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش، هلدینگ سیمان غدیر و سپس شاید تپسی از همه نزدیکتر باشد.

از سوی دیگر طبق آخرین اطلاعات بزرگترین عرضه اولیه امسال یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان امسال انجام خواهد شد.

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....