تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 17:18
کد خبر : 44433

طلا وارد کانال ۹۰۰هزار تومان شد

طلا وارد کانال ۹۰۰هزار تومان شد

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران خبر داد: با افت دوباره قیمت‌ها، طلا در آستانه ورود به کانال ۹۰۰هزار تومان قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود این روند کاهشی با شیب ملایم همچنان ادامه داشته باشد. اقتصاددان؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به دلایل کاهش قیمت طلا و سکه بیان

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران خبر داد: با افت دوباره قیمت‌ها، طلا در آستانه ورود به کانال ۹۰۰هزار تومان قرار گرفته که پیش‌بینی می‌شود این روند کاهشی با شیب ملایم همچنان ادامه داشته باشد.

اقتصاددان؛ محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادآنلاین با اشاره به دلایل کاهش قیمت طلا و سکه بیان کرد: امروز با وجود افزایش ارزش اونس جهانی به ۱۷۸۱دلار، بهای طلا و سکه تحت تاثیر دو عامل کاهش قیمت دلار و نبود تقاضا نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده به طوریکه طلا وارد کانال ۹۰۰هزار و سکه ۹میلیون تومان شده است.

او تاکید کرد: بسته شدن بازار و نبود تقاضا تاثیر قابل توجهی در افت قیمت طلا و سکه داشته اما با بازگشایی بازار اگر برجام همچنان بلاتکلیف باشد، شاهد انجام معامله چندانی نخواهیم بود.

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا، اگر برجام به توافق برسد قیمت طلا و سکه همگام با دلار کاهش بیشتری خواهد داشت اما هر خبر منفی روند بازار را معکوس خواهد کرد.

قیمت طلا و سکه ۶اردیبهشت ۱۴۰۰

کشتی‌آرای با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: قیمت سکه طرح جدید با افت ۱۳۰هزار تومانی نسبت به دیروز به ۹میلیون و ۹۷۰هزار و سکه طرح قدیم با ۱۰۰هزار تومان کاهش به ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.

او اضافه کرد: قیمت نیم سکه هم پنج میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۵۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون تومان است؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۳۱۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به ۹۹۶هزار تومان کاهش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....