تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 - 17:39
کد خبر : 15040

طلا تغییر جهت داد/ سکه مجددا به کانال ۱۰میلیون بازگشت

طلا تغییر جهت داد/ سکه مجددا به کانال ۱۰میلیون بازگشت

اقتصاددان: ابراهیم محمدولی درباره وضعیت امروز بازار طلا اظهار کرد: با وجود افت بهای اونس جهانی، نرخ ارز بعد از دو روز کاهش، مجددا از دیروز افزایش یافته و همین موضوع باعث تغییر جهت بازار طلا هم شده است. او ادامه داد: البته در برخی از ساعات معاملات امروز، قیمت سکه از مرز ۱۱میلیون تومان

اقتصاددان: ابراهیم محمدولی درباره وضعیت امروز بازار طلا اظهار کرد: با وجود افت بهای اونس جهانی، نرخ ارز بعد از دو روز کاهش، مجددا از دیروز افزایش یافته و همین موضوع باعث تغییر جهت بازار طلا هم شده است.

او ادامه داد: البته در برخی از ساعات معاملات امروز، قیمت سکه از مرز ۱۱میلیون تومان عبور کرد اما اکنون در میانه روز عقب‌گرد زد و به ۱۰میلیون و‌ ۷۰۰هزار تومان رسید که البته نسبت به روز گذشته حدود ۴۰۰هزار تومان گران شده است.

به گفته محمدولی، این حد از نوسان قیمت برای صنف طلا نتیجه منفی به همراه داشت و رکود بازار را تشدید خواهد کرد.

قیمت طلا و سکه ۲۱ مرداد
رییس اتحادیه طلا درباره قیمت‌های امروز توضیح داد: امروز در بازار آزاد تهران قیمت طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۴۸هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰میلیون و ۶۸۵ و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.

محمدولی اضافه کرد: همچنین نیم سکه امروز با قیمت پنج میلیون و ۴۵۰، ربع سکه سه میلیون و ۱۰۰ و سکه یک گرمی با قیمت یک میلیون و ۷۵۰هزار تومان معامله می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....