تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مرداد 1399 - 11:50
کد خبر : 15470

طلا به کانال ۹۰۰هزار تومان بازگشت

طلا به کانال ۹۰۰هزار تومان بازگشت

اقتصاددان: ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: امروز به دلیل کاهش نرخ ارز و تعطیلی بازار‌های جهانی، قیمت طلا و سکه نیز نزولی شد به طوریکه هر گرم طلا نسبت به روز گذشته حدود ۲۵ و سکه طرح جدید ۳۰۰هزار تومان ارزان شد. او اضافه کرد: اگرچه‌ بهای طلا و سکه کاهش نسبی

اقتصاددان: ابراهیم محمدولی درباره وضعیت بازار طلا توضیح داد: امروز به دلیل کاهش نرخ ارز و تعطیلی بازار‌های جهانی، قیمت طلا و سکه نیز نزولی شد به طوریکه هر گرم طلا نسبت به روز گذشته حدود ۲۵ و سکه طرح جدید ۳۰۰هزار تومان ارزان شد.

او اضافه کرد: اگرچه‌ بهای طلا و سکه کاهش نسبی داشته و روند قیمت‌ها نزولی است، اما بازار همچنان درگیر نوسان قیمت است و این موضوع باعث شده معاملات به شدت کاهش یابد اما اگر نرخ ارز به همین روال کاهش یابد و به ثبات برسد، طلا و سکه نیز به قیمت واقعی خواهد رسید.

محمدولی تصریح کرد: درحال حاضر نزدیک شدن به ماه محرم هم بر آرامش بازار طلا تاثیر گذاشته چراکه هر ساله در این ایام حجم داد‌و‌ستد‌ها و تقاضا کاهش می‌یابد و قیمت طلا و سکه نیز ارزان می‌شود و امیدواریم بعد از ماه صفر هم شاهد آرامش بازار طلا باشیم.

قیمت طلا و سکه ۲۶مرداد
او با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت سکه طرح جدید به ۱۰میلیون و ٣٠٠هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون تومان رسید.

محمدولی ادامه داد: همچنین امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۲۵۰هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۹۸۰ و سکه یک گرمی یک میلیون و ۶۸۰هزار تومان معامله می‌شود و قیمت طلای۱۸ عیار هم به گرمی ۹۹۹هزار تومان کاهش یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....