تاریخ انتشار : شنبه 21 تیر 1399 - 14:33
کد خبر : 12017

طرح جدید نمایندگان مجلس درباره نحوه توزیع کالاهای اساسی

طرح جدید نمایندگان مجلس درباره نحوه توزیع کالاهای اساسی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از طرح جدید نمایندگان درباره نحوه توزیع کالاهای اساسی خبر داد. به گزارش اقتصاددان:جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:  طرح دو فوریتی نحوه توزیع کالاهای اساسی از سوی برخی از نمایندگان تدوین شده و با جمع آوری امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از طرح جدید نمایندگان درباره نحوه توزیع کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش اقتصاددان:جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:  طرح دو فوریتی نحوه توزیع کالاهای اساسی از سوی برخی از نمایندگان تدوین شده و با جمع آوری امضاء تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.

وی درباره جزئیات این طرح، ادامه داد:براساس این طرح، دولت ملزم می‌شود تا کالاهای اساسی مورد نیاز را با استفاده از کالابرگ یا کارت الکترونیکی یا روش‌های مشابه دیگر در اختیار مردم قرار دهد.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه  با تصویب این طرح تخصیص ارز یارانه‌ای از دستور کار دولت خارج شده و دیگر ارز با قیمت آزاد ارائه می‌شود، تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در حوزه اقتصادی به ویژه تخصیص ارز یارانه‌ای به کالاهای اساسی که بخوبی اجرا نشد، این طرح تدوین شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: براساس مصوبه مجلس در قانون بودجه سال ۹۹ دولت می‌توانست با استفاده از کالابرگ و کارت الکترونیکی کالاهای اساسی که ارتباط مستقیم با سلامتی جامعه دارد مانند گوشت، مرغ و … را در اختیار مردم قرار دهد اما دولت به آن عمل نکرد.ع/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....