تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1400 - 14:49
کد خبر : 61250

ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور تمدید شد

ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور تمدید شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ خبر داد. اقتصاددان: سردار”تقی مهری”  اظهارکرد: نظر به شیوع جهانی ویروس کرونا در سال ۹۸، ستاد کل نیروهای مسلح برای حفظ سلامت مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که مدت اقامت آنان کمتر

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تمدید ضوابط و تسهیلات تردد مشمولان وظیفه مقیم خارج از کشور تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ خبر داد.

اقتصاددان: سردار”تقی مهری”  اظهارکرد: نظر به شیوع جهانی ویروس کرونا در سال ۹۸، ستاد کل نیروهای مسلح برای حفظ سلامت مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که مدت اقامت آنان کمتر از سه سال بوده مساعدتی داشته که براین اساس مشمولان فوق می توانستند با درخواست وزارت امورخارجه و تایید سازمان وظیفه عمومی تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ به کشور تردد کنند، لذا با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا به صورت گسترده و جهانی، مجوز خروج از کشور این دسته از مشمولان تا پایان سال ۱۴۰۰ تمدید شده است.

وی گفت: کلیه مشمولان مقیم خارج از کشور که مدت اقامت آنان کمتر از سه سال است، به شرط آنکه تا قبل از پایان سال ۹۸ از کشور خارج شده باشند، با درخواست وزارت امورخارجه وتایید سازمان وظیفه عمومی ناجا تا پایان سال ۱۴۰۰ امکان تردد دارند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: مشمولانی که از سال ۹۹ به بعد از کشور خارج شده اند، نمی توانند ازاین تسهیلات بهره مند شوند.

سردار مهری اظهارکرد: مشمولانی که با معافیت تحصیلی صادر شده از سوی سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند، با تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت، اجازه تردد به کشور را دارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....