تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1400 - 21:33
کد خبر : 66442

ضرورت تحول در خانه مطبوعات خوزستان

ضرورت تحول در خانه مطبوعات خوزستان

با برگزاری انتخابات برای انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل خانه مطبوعات خوزستان، زمینه شدت گرفتن انتقادات از عملکرد خانه مطبوعات، قوت گرفته. انتقاداتی که عموما ریشه در واقعیت عملکرد مدیر خانه مطبوعات خوزستان دارد، انگار که خانه مطبوعات به ابزاری برای اختلاف افکنی میان فعالان رسانه ای و تضعیف مطالبه گری صحیح در خوزستان

با برگزاری انتخابات برای انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل خانه مطبوعات خوزستان، زمینه شدت گرفتن انتقادات از عملکرد خانه مطبوعات، قوت گرفته.

انتقاداتی که عموما ریشه در واقعیت عملکرد مدیر خانه مطبوعات خوزستان دارد، انگار که خانه مطبوعات به ابزاری برای اختلاف افکنی میان فعالان رسانه ای و تضعیف مطالبه گری صحیح در خوزستان تبدیل شده.

برخی فعالان رسانه ای معتقدند، مدیریت فعلی خانه مطبوعات، تمام میراث چندین ساله اجتماعی رسانه ها نسبت به جامعه خوزستان را از میان برده و قضاوت نادرستی از رسانه ها را در پیشگاه افکار عمومی استان، شکل داده.

در این میان نامزد انتخاباتی کرسی بازرسی خانه مطبوعات خوزستان، جناب حسین عبدالعزیزی مدیرمسئول رسانه قلم ماندگار، با شجاعت و صراحت تمام عملکرد خانه مطبوعات را به باد انتقاد گرفته و خانه تکانی را ضرورت این مجموعه دانسته.

ما فعالین رسانه ای و مطبوعاتی این دیار، هنوز از یاد نبردیم که در انتخابات نماینده مدیران مسئول سراسر کشور در هیئت نظارت بر مطبوعات، با وجود اینکه استاد امید حلالی این روزنامه نگار کارکشته، باتجربه و سالها خاک مطبوعات خورده خوزستانی در این کارناوال رسانه ای نامزد شده بود، مجموعه مدیریت خانه مطبوعات در یک هماهنگی کامل از یک گزینه‌های تهرانی و غیرخوزستانی حمایت کردند، که با وجود عدم حمایت خانه مطبوعات خوزستان، استاد امید حلالی نفر دوم شدند.

باید تاسف خورد به حال کسانی که خود را دلسوز مردم و رسانه های خوزستان معرفی می کنند(خاطر نشان می کنم آن زمان که اینها معنی قلم و رسانه را نمی دانستند، استاد امید حلالی برای سربلندی رکن چهارم دمکراسی در خوزستان تلاش می کرد)اما به سرمایه های خوزستانی همچون استاد حلالی پشت و پا زدند.

در آخرین گام مدیریت خانه مطبوعات، با اختلاف افکنی میان روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای استان، زمینه ساز شکایت آنها از یکدیگر شده است.

در مواجهه با این مسائل، فعالین رسانه ای و مطبوعاتی استان ما، بایستی با شناسایی گزینه های مورد وثوق این حلقه ناکارآمد، یک نه بزرگ به آنها حواله نمایند.

ابوالفضل بابادی شوراب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....