تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 20:13
کد خبر : 49392

صف روغن جمع شد

صف روغن جمع شد

ذخایر روغن به حد کافی رسید صف روغن مایع و جامد جمع شد. رئیس انجمن صنایع روغن نباتی با اعلام این خبر گفت: هیچ گزارشی درباره کمبود روغن به ما نرسیده است و در حال حاضر بر اساس میزان تقاضای موجود در بازار روغن تولید می‌شود. در حالی برخی از کاربران نوشته‌اند روغن جامد در

ذخایر روغن به حد کافی رسید

صف روغن مایع و جامد جمع شد. رئیس انجمن صنایع روغن نباتی با اعلام این خبر گفت: هیچ گزارشی درباره کمبود روغن به ما نرسیده است و در حال حاضر بر اساس میزان تقاضای موجود در بازار روغن تولید می‌شود.

در حالی برخی از کاربران نوشته‌اند روغن جامد در فروشگاه‌ها نیست اما مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که صف در خرید روغن تمام شده است.

به گزارش اقتصاددان به نقل از  تجارت‌نیوز  ،  رئیس انجمن صنایع روغن نباتی  گفت: مشکلی در تولید روغن نیمه جامد و مایع وجود ندارد و در حال حاضر کارخانه‌ها با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند و مشکلی هم در روند توزیع روغن تولید وجود ندارد.

ابوالحسن خلیلی توضیح داد: موج تقاضای روغن که ناشی از نگرانی برای کمبود این کالا بود، متعادل شده و صف روغن جمع شده است. همچنین روغن جامد در انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی به حد کافی وجود دارد.

او همچنین درباره وضعیت تخصیص ارز واردات روغن توضیح داد: تا انتهای دولت روحانی ارز ۴۲۰۰ تومانی به روغن تخصیص می‌یابد و چنانچه قرار باشد در دولت آینده ارز ۴۲۰۰ تومانی روغن حذف شود، اعتراضی به این موضوع نداریم چرا که ارز چند نرخی فسادآور است اما باید تمهیداتی انجام شود تا قدرت خرید مردم آسیب بیشتری نبیند؛ چرا که روغن در سبد خانوار اقشار آسیب‌پذیر نقش اساسی ایفا می‌کند.

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....