تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 تیر 1400 - 17:58
کد خبر : 54394

صعود مشکوک بیت کوین

صعود مشکوک بیت کوین

بیت کوین پس از فروش ارزهای رمزپایه ، به بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار صعود کرد.گلدمن ساکس می گوید قیمت طلا دو هزار دلار می شود. اقتصاددان: بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه روز چهارشنبه پس از فروش بی رحمانه ، بزرگترین ارز دیجیتالی به بالای ۳۰هزار دلار صعود کردند. بر اساس داده های Coin Metrics

بیت کوین پس از فروش ارزهای رمزپایه ، به بیش از ۳۰،۰۰۰ دلار صعود کرد.گلدمن ساکس می گوید قیمت طلا دو هزار دلار می شود.

اقتصاددان: بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه روز چهارشنبه پس از فروش بی رحمانه ، بزرگترین ارز دیجیتالی به بالای ۳۰هزار دلار صعود کردند.

بر اساس داده های Coin Metrics ، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریباً ۴ درصد افزایش یافت و به ۳۰هزار و ۷۹۸ دلار رسید. اتر و XRP ارزهای رمزپایه کوچک نیز به ترتیب حدود ۷٪ و ۳٪ رشد کردند.

بازار رمزنگاری با فروش بیت کوین برای اولین بار از ۲۲ ژوئن ، در روز سه شنبه فروش قابل توجهی را تجربه کرد.

این اتفاق بعد از شایعه هایی مبنی بر اینکه دادستان کل نیوجرسی با صدور نامه ای خواستار توقف وام دهی با بهره شرکت رمزنگاری BlockFi ،شده است رخ داد

در صورت صحت، این اقدام اولین نوع عیله سیستم عامل های وام دهی رمزنگاری است شرکت های رمزنگاری پس از افزایش قیمت بیت کوین رشد سریعی داشته اند.

پیش نویس بدون تاریخ منتشر شده ادعا می کند که BlockFi بودجه و عملیات وام ارز رمزنگاری شده خود را حداقل از طریق فروش اوراق بهادار ثبت نکرده و قوانین مربوط به اوراق بهادار ،را نقض کرده کرده است.

با وجود همه خبرهای منفی قیمت بیت کوین بالا رفت.دلیل حرکت امروز چهارشنبه بیت کوین مشخص نیست ارزهای رمزنگاری شده اغلب دچار تغییرات شدید قیمت می شوند. به عنوان مثال بیت کوین در آوریل قبل از نصف شدن ارزشش در ماه های بعد ، به بالاترین سطح خود یعنی تقریبا ۶۵هزار دلار رسید.

بیت کوین پس از فروش ارزهای رمزپایه ، به بیش از 30،000 دلار صعود کرد.گلدمن ساکس می گوید قیمت طلا دو هزار دلار می شود.

جهش گربه مرده

ویجی آیار ، رئیس آسیا و اقیانوسیه در بورس ارز رمزنگاری شده Luno ، گفت که حرکت قیمت روز چهارشنبه احتمالاً “جهش گربه مرده” است ، جایی که یک دارایی قبل از ادامه لغزش برای مدت کوتاهی بهبود می یابد.

تا زمانی که بیت کوین نتواند به بالای ۳۲هزار دلار صعود کند ، Ayyar انتظار نزولی بیشتری دارد ، و پیش بینی می کند این ارز به ۲۴ هزار دلار سقوط کند.

آیار به CNBC گفت: «ما شب گذشته شاهد تجمع گسترده بازار در سراسر جهان بودیم ، و من فکر می کنم رمزنگاری در حال بازی کردن است.به طور کلی ، فاکتورهای کلان زیادی در حال حاضر بر دارایی های دارای خطر فشار می آورند – نگرانی های تورمی ، کرونا ، و با رمزنگاری نگرانی های خاص تری مانند نظارت های شدیدتری را در نظر داریم.»

آینده خوب برای طلا

طلا و نقره امروز به صورت مساوی نوسان داشتند. طلا در سطح ۱۸۰۰ دلار در هر اونس معلق است در حالی که نقره دقیقاً زیر ۲۵ دلار در هر اونس است. در بقیه مجتمع های کالایی ، مس ۰٫۶۹٪ کاهش یافته است.

گلدمن ساکس با نگاهی به اخبار اصلی یک شبه می گوید که به دنبال ۲۰۰۰ دلار / اونس طلا است. بانک سرمایه گذاری اکنون چشم انداز صعودی نسبت به این فلز دارد.

بیت کوین پس از فروش ارزهای رمزپایه ، به بیش از 30،000 دلار صعود کرد.گلدمن ساکس می گوید قیمت طلا دو هزار دلار می شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....