تاریخ انتشار : دوشنبه 14 آذر 1401 - 21:40
کد خبر : 109183

صعود قیمت دلار و درهم به کانال بالاتر

صعود قیمت دلار و درهم به کانال بالاتر

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل رنج بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود. اقتصاددان: بازار ارز تهران در چهاردهمین روز آذر ماه شاهد کانال شکنی قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی امروز یک کانال بالا رفت. در هرات نیز نرخ دلار امروز در

قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل رنج بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

اقتصاددان: بازار ارز تهران در چهاردهمین روز آذر ماه شاهد کانال شکنی قیمت دلار بود. اسکناس آمریکایی امروز یک کانال بالا رفت. در هرات نیز نرخ دلار امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان صعودی محدودی را ثبت کرد.

سلیمانیه هم امروز شاهد پیشروی نرخ دلار بود. برخی از معامله گران مدعی بودند نرخ حواله درهم امروز با یک رکورد جدید وارد کانال جدید شده است.

صرافی ملی قیمت دلار را بازهم نزد!

در سمت رسمی بازار امروز هم سایت صرافی ملی مانند روز گذشته قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام نکرده بود.روز گذشته در صرافی ملی قیمت دلار مسیر رشد را دنبال کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۲۳۳ تومان بود و قیمت فروش دلار آمریکا ۳۳ هزار و ۵۶۷ تومان اعلام شد.

رشد قیمت دلار توافقی 

نرخ دلار توافقی هم ظهر امروز در مقایسه با قیمت بسته شده روز گذشته نزدیک به ۲۰۰ تومان بالاتر بود. هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار امروز به صورت توافقی در زمان نوشتن این گزارش ۳۴ هزارو ۸۵۱ تومان معامله شد.

قیمت دلار متشکل اندکی پایین آمد

نرخ دلار متشکل هم روز گذشته وارد کانال ۳۴ هزار تومان شد اما در انتهای معاملات از کانال مذکور پایین آمد.نرخ دلار متشکل امروز ۳۳ هزار و ۷۲۷ تومان بود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته اندکی پایین تر بود.

رفت و برگشت قیمت اونس طلا 

قیمت اونس طلا امروز با ۱۱ دلار افزایش تا ۱۸۰۸ دلار بالا رفت اما ظهر امروز نسبت به قیمت روز شنبه تقریبا رنج بود. فلز گران بهای جهانی در بازار امروز در محدوده ۱۷۹۸ دلار معامله شد.

تداوم پیشروی قیمت طلا

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز مانند روز گذشته مسیر صعود را دنبال کرد. فلز زرد رنگ داخلی امروز  تقریبا ۵ هزار و ۳۰۰ تومان بالاتر از روز قبل به فروش رسید. قیمت طلا امروز ۱ میلیون ۶۰۰ هزارو ۱۰۰ تومان بود.

قیمت سکه ثابت بود

قیمت سکه از روز یکشنبه ۶ آذر ماه وارد کانال ۱۷ میلیون تومان شد و در طول یک هفته رکورد جدید را ثبت کرد. قیمت هر قطعه سکه امامی امروز در مقایسه با روز قبل رنج بود.قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بود.

در شرایط فعلی سکه بازان معتقدند در صورتی که فلز زرد رنگ داخلی به نیمه کانال ۱۷ میلیون تومان برسد ممکن است در مرحله بعدی به سمت مرز مقاومتی جدید یعنی ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم حرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....