تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 19:31
کد خبر : 32360

صعود شدید قیمت طلا و دلار

صعود شدید قیمت طلا و دلار

قیمت طلا و دلار از روز گذشته صعود های قدرتمندی را آغاز کرده و توانست به سطوح بسیار بالایی برسد. به نظر می رسد حداقل در حالحاضر دوران کاهشی بازار به پایان خود رسیده است و قیمت ها افزایشی شده اند.   دیروز فاند آمارهای اقتصادی همزمان با شروع بکار بایدن و امیدواری به تسریع

قیمت طلا و دلار از روز گذشته صعود های قدرتمندی را آغاز کرده و توانست به سطوح بسیار بالایی برسد. به نظر می رسد حداقل در حالحاضر دوران کاهشی بازار به پایان خود رسیده است و قیمت ها افزایشی شده اند.

 

دیروز فاند آمارهای اقتصادی همزمان با شروع بکار بایدن و امیدواری به تسریع در بسته های حمایتی کرونایی اونس را وارد کانال ۱۸۷۰ دلاری کرد. اما در سایر بازارهای موازی هنوز تصویر شفافی از وضعیت در دوره بایدن وجود ندارد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از هرخبر،  از سویی افزایش هزینه‌های حمایتی میتواند به سود این بازارها تمام شود ولی از طرفی هزینه چنین حمایت هایی در نهایت می تواند با افزایش نرخ مالیات، سبب کاهش سود این شرکتها شود.

لذا کانال ۱۸۷۰ دلاری در پنجشنبه ای که دلار آن در معاملات پشت خطی شب قبلش وارد کانال ۲۳,۲۰۰ گردید با حدود ۱۰۰۰  تومان افزایش نسبت به روز قبل، روند سکه و طلای تهران را بیشتر متاثر خود خواهد ساخت.

با کلوز دلار در معاملات پشت خطی دیشب در مرز ۲۳,۲۰۰ تومانی و همچنین کلوز صرافی ملی در ۲۲,۷۵۰ اختلاف ۴۵۰ تومانی عددی نیست که بازارساز بتواند از آن چشم پوشی کند.

به رسمیت شناختن کانال ۲۳ هزار تومان با نرخ حواله درهم در بالای کانال ۶۴۰۰ تومان ارتباط مستقیم دارد. افزایش ۹۸۰ تومانی دیروز بازار با افزایشی ۹۶۰ تومانی صرافی ملی تقریبا برابری می کند.

با این حال ورود دلار به کانال ۲۳ هزار تومان در روز تعطیلی بورس بسود دلار نیمایی هم شد تا اختلاف خود را بعدد ۱۱۰ برساند. رشد دیروز دلار به معنای خروج موقتی بازار از مسیر نزولی تعبیر می گردد.

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....