تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 19:32
کد خبر : 1209

صرفه‌جویی بیش از ۷۰میلیارد تومانی در تهیه آسفالت

صرفه‌جویی بیش از ۷۰میلیارد تومانی در تهیه آسفالت

به نقل از ایسنا، صفا صبوری دیلمی از پخش ۴۸۰ هزار تن آسفالت در بازه زمانی ۱۲ اسفندماه سال گذشته تا ۸ مهرماه امسال خبر داد و گفت: از این ۴۸۰ هزار تن، ۳۸۴ هزارتن بابت تراش و روکش معابر و ۹۵ هزار تن بابت لکه گیری مصرف شده است همچنین متوسط میزان آسفالت پخش

به نقل از ایسنا، صفا صبوری دیلمی از پخش ۴۸۰ هزار تن آسفالت در بازه زمانی ۱۲ اسفندماه سال گذشته تا ۸ مهرماه امسال خبر داد و گفت: از این ۴۸۰ هزار تن، ۳۸۴ هزارتن بابت تراش و روکش معابر و ۹۵ هزار تن بابت لکه گیری مصرف شده است همچنین متوسط میزان آسفالت پخش شده در مناطق ۲۲گانه بیش از ۲۱ هزار تن است.

وی در مورد مساحت معابر بهسازی شده اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع مساحت معابر مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته‌ معاون فنی و عمران شهرداری تهران، بیش از ۴۸ هزار نقطه خرابی در سطح شهر تهران مرمت شده است.

صبوری دیلمی با بیان اینکه هزینه‌ تهیه آسفالت با بهره‌برداری از منابع و ظرفیت کارخانه‌های متعلق به شهرداری، در هر تن ۱۶۰ هزار تومان کاهش یافته است، عنوان کرد: قیمت آسفالت در هر تن در بخش خصوصی برابر با ۵۱۰ هزارتومان بوده، اما درحال حاضر قیمت آسفالت کارخانجات شهرداری در هر تن ۴۵۰ هزار تومان است.

وی با اعلام اینکه در شش ماه نخست سال جاری، صرفه جویی انجام شده در تهیه آسفالت با بهره برداری از منابع و ظرفیت‌های کارخانه های شهرداری تهران بیش از ۷۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: قبل از اجرای طرح مرمت و بهسازی معابر، پایش مکانیزه خرابی آسفالت انجام شد. این پایش مکانیزه به صورت دقیق‌تر خرابی‌ها را نشان می‌دهد که یکی از نتایج مثبت آن صرفه جویی است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران در پایان تصریح کرد: در حال حاضر، ۴۴۰۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی پایش مکانیزه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....