تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 - 19:54
کد خبر : 105343

شوک دلار هرات به بازار دلار تهران

شوک دلار هرات به بازار دلار تهران

بازار ازر تهران امروز با چند شوک صعودی همراه بود.قیمت دلار به همین دلیل آرایش صعودی به خود گرفت.البته امروز قیمت طلا و سکه هم بالا تر از نرخ دیروز به فروش رسید . اقتصاددان: بازار دلار هرات در چهارمین روز هفته جاری با گپ مثبت بازار شد. نرخ دلار هرات امروز ۸۰ تومان از

بازار ازر تهران امروز با چند شوک صعودی همراه بود.قیمت دلار به همین دلیل آرایش صعودی به خود گرفت.البته امروز قیمت طلا و سکه هم بالا تر از نرخ دیروز به فروش رسید .

اقتصاددان: بازار دلار هرات در چهارمین روز هفته جاری با گپ مثبت بازار شد. نرخ دلار هرات امروز ۸۰ تومان از قیمت بسته شده دیروز بالاتر بود.

 شوک صعودی به بازار ارز تهران

قیمت دلار هرات در آغاز معاملات امروز ۳۲ هزار و ۴۸۰ تومان بود و در نیمه روز بر روی ۳۲ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت. این قیمت در مقایسه با عصر دیروز ۲۰۰ تومان رشد را نشان می دهد. در سلیمانیه هم بازیگران ارزی توانستند کانال ۳۳ هزار تومان را فتح کنند.

نرخ حواله درهم جهش صعودی را ثبت کرد

از سوی دیگر نرخ حواله درهم امروز جهش صعودی را ثبت کرد. قیمت درهم امروز تا نزدیک ۹ هزار و ۱۰۰ تومان بالا رفت. نرخ برابری درهم به دلار ۳۳ هزار و ۳۸۷ تومان بدست امد که نسبت به قیمت نقدی نزدیک به ۶۰۰ تومان فاصله دارد. از نظر برخی از معامله گران فاصله مذکور ممکن است بر روی انتظارات صعودی معامله گران دلار اثر بگذارد با این حال باید دید هراس از مداخله ارزی بازاساز در بین معامله گران کم رنگ خوهد شد یا خیر.

اثر رشد نرخ حواله درهم و دلار در بازار های مجاور بر روی تهران

۳ شوک صعودی یاد شده به قیمت دلار تهران موجب شد بازیگران ارزی در بازار ارز به پا خیزند و بار دیگر به سمت مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ توما حرکت کنند. با این حال رفتار دلار در چند وقت گذشته حکایت از نوسان دلار ۳۲ هزار و ۶۰۰ تا ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان دارد و بازیگران ارزی در دهه دوم و سوم مهر ماه نتوانسته اند دلار را بالای مرز ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان برسانند.قیمت دلار تهران در نیمه روز به ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان رسید .

احتمال ورود سهامداران بورس به بازار دلار

عده ای از معامله گران در کنار عوامل یاد شده از احتمال ورود سهامداران بورس به بازار دلار سخن گفتند. فعالان بازار سهام در مدت ۷ ماه نخست سال جاری رقمی معادل ۲۶/ ۴درصد ضرر کردند. در مهرماه نیز بازدهی بورس تهران به منفی۵/ ۳ درصد رسید اما دلار ۴درصد رشد کرد.

طلای جهانی نزولی شد/سکه و طلا ۱۸عیار خیز برداشت

بازار جهانی طلا امروز آرایش نزولی به خود گرفت.قیمت اونس طلا در بازار امروز در محدوده ۱۶۴۶دلار معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۴ دلار پایین تر بود. در بازار ادخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۲ هزار و ۸۰۰ تومان رشد کرد.فلز زرد رنگ داخلی امروز بر روی ۱ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت.

سکه امامی در بازار امروز با ۱۴ میلیون ۹۱۶ هزار تومان معامله شد.این قیمت در مقایسه با دیروز ۶۸ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....