تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مهر 1399 - 0:53
کد خبر : 20414

شهردار الوند دوباره بر سر کار خود برگشت

شهردار الوند دوباره بر سر کار خود برگشت

معاون سابق احمدی نژاد دوباره بر سر کار خود برگشت دکتر روح الله احمدزاده کرمانی،شهردار الوند که روز گذشته و پس از استیضاح ، از سوی اعضاء شورای این شهر برکنار شده بود ، دوباره بر سر کار خود برگشت. به گزارش اقتصاددان به نقل از ایلنای قزوین، سهراب ذاکری امروز چهارشنبه -۹ مهرماه- با

معاون سابق احمدی نژاد دوباره بر سر کار خود برگشت
دکتر روح الله احمدزاده کرمانی،شهردار الوند که روز گذشته و پس از استیضاح ، از سوی اعضاء شورای این شهر برکنار شده بود ، دوباره بر سر کار خود برگشت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایلنای قزوین، سهراب ذاکری امروز چهارشنبه -۹ مهرماه- با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور شهری استانداری قزوین، فرماندار شهرستان البرز، دادستان شهرستان البرز و اعضای شورای شهر الوند؛ پیرامون بررسی جلسه روز گذشته استیضاح شهردار الوند که در آن شهردار وقت برکنار شده بود ، برگزار شد.

رئیس شورای شهر الوند گفت: اما از آنجا که دلایل و استدلال های ارائه شده مبنی بر غیرقانونی بودن و غیرقابل اجرا بودن استیضاح شهردار الوند و تصمیمات جلسه روز گذشته به اثبات رسید،آقای احمدزاده دوباره بر سر کار خود بازگشت.

ذاکری درباره سرپرست معرفی شده از سوی ۵ عضو این شورا هم که در جلسه روز گذشته انتخاب شده بود اظهار داشت: دارا نبودن شرایط احراز فرد معرفی شده به عنوان سرپرست نیز از طریق استعلام از مراجع ذی صلاح محرز شد.

رئیس شورای شهر الوند افزود: با توجه به این توضیحات، روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند همچنان به عنوان شهردار الوند به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

احمد زاده در زمان ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ایران و استاندار فارس بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....