تاریخ انتشار : یکشنبه 27 شهریور 1401 - 20:43
کد خبر : 101783

شعبه قضایی ترک فعل مسولین تاسیس شود

شعبه قضایی ترک فعل مسولین تاسیس شود

آیا مهسا تلنگری برای پاسخگو نمودن روسای قوای مجریه و مقننه در گذشته بود؟   مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivicoo.ir قصد پاسخ نداشت ، لکن متاسفانه تمامی کفر ، منافقین ، استکبار جهانی ، افرادی که با پوشش به اصطلاح جبهه اصلاحات در صدد ضربه زدن به نظام و اصل مترقی ولایت

آیا مهسا تلنگری برای پاسخگو نمودن روسای قوای مجریه و مقننه در گذشته بود؟

 

مجمع اندیشکده های بین المللی مجازی ایران www.ivicoo.ir قصد پاسخ نداشت ، لکن متاسفانه تمامی کفر ، منافقین ، استکبار جهانی ، افرادی که با پوشش به اصطلاح جبهه اصلاحات در صدد ضربه زدن به نظام و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه هستند ، همگی نوشتند و وارد میدان عکس العمل شدند ولی افسوس هیچ یک از عملکرد خوشان سخنی نفرمودند ، این افراد در زمان قتل جمال خاشفچی هیچگونه اشک تمساح نریختند و الی آخر ….شما چطور عکس العملی داشتید ؟؟!!  سخنان جناب عالی آقای حامد کاشانی و دیگران که متاسفانه ارشادی نه تنها نبود بلکه مورد سوء استفاده دشمنان نظام قرار گرفته چونکه ادبیاتی که به کار بردید در شان یک روحانی نیست ، خوب ما به نیروی انتظامی که حافظ امنیت و آرامش کشور بوده ( همچون سایر نیروهای مسلح ) ان شاء الله خواهد بود پیشنهاد راه اندازی اندیشکده عفاف وحجاب و آموزش ، مشاوره مجازی آن لاین را برای کلیه مراجعین به معاونت امنیت اخلاقی نیروی انتظامی ارایه دادیم برای اینکه مردم حضورا مراجعه نکنند ، فرق است بین بفرمائید ، بتمرگ ، در ضمن کمی در مورد حوزه علمیه امام خمینی ره که معاونت پژوهشی آن را دارید و در آنجا تدریس هم می کنید بفرمائید که با هزینه چه شخصی احداث شده ، و متاسفانه نفوذ نامبرده ( آقای رضا مطلبی کاشانی سهامدار و مالک فروشگاه های رفاه ، تک ماکارون و… ) ، در جامعه روحانیت کاملا مشهود است و الی آخر…

امثال جناب عالی دائما از سخنان امیرالمومنین کمک می گیرید ، خودتان چند درصد عمل کردید ، در صدا و سیما ابتدا نمی دانستید ، شرایط آنجا چگونه است ، و چندین مافیا آن را اداره می کنند ( که جناب عالی در استوری خود به شرح زیر از آنها به عنوان مردان سایه نام بردید ) و بعد از مدتی بدون اینکه اصلاح ایجاد کنید از آنجا فرار کردید و استوری زیر را منتشر نمودید ، خوب نسل سوم بعد از انقلاب هستید ( حدود چهل سال سن ) و جویای نام اشکالی ندارد ولی اینگونه رسم آن نیست ، لطف کنید سوره والعصر را همیشه به یاد داشته و عمل کنید نیاز نیست از علی ع بگوئید که خودتان عمل نمی کنید ، ضمنا تا کنون چند نفر را شخصا جذب نظام جمهوری اسلامی کردید و اگر روش خاصی دارید بفرمائید فیض ببریم و…

سئوال مجمع اندیشکده ها

مگر نیروی انتظامی باعث خروجی میلیونها پرونده انواع فسادها و ناهنجاری های فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی در جامعه شده ؟! غیر از این است که روسای جمهور و وزرای دولتهای گذشته هدفمند با عملکرد و ترک فعل خودشان به قانون و عدم تولید ثروت برای همه ایرانیان ، این شرایط را به وجود آوردند ، تا اینکه همه فشارها بر دوش نیروی انتظامی و قوه قضائیه متمرکز شود و..

متن استوری حامد کاشانی در فضای مجازی به این شرح است 

همواره یکی از آرزوهای حقیر بیان فضائل امیرالمومنین علیه السلام بوده است. از چهار سال پیش که در برنامه سحر شبکه سه توفیق بیان این فضایل را داشتم، خود را غرق در کرامت صاحب سفره حضرت رضا علیه السلام می‌دیدم.

این مسیر مشکلات بسیاری داشت که به عشق حضرت ندید می‌گرفتم و عهدشکنی‌ها، فشارها، تغییرات ناگهانی و … را به جان می‌خریدم. در سال‌های اخیر و هربار در روزهای نزدیک به ماه مبارک رمضان، فشارها و تغییراتی تحمیل می‌شد که به‌خاطر شیعیان حضرت دم فرو می‌بستیم.اما امروز علی‌رغم این‌که حدود ۱۰۰ روز است که به صورت تیمی مشغول کار و تولید محتوای برنامه سحر بودیم، مجددا فشارها و اتفاقاتی رخ داد که بنده را به این نتیجه رساند که با تأسی به سیره امیرالمومنین سلام الله علیه و برای اعلام و اعلان رفتارهای غلط و خلاف مروت مردان سایه و تاثیر تخریبی رفتارهایشان بر همه‌جا از جمله رسانه ملی، با عرض پوزش فراوان از مردم عزیز ایران، از حضور در برنامه‌های سحر رسانه ملی استعفا داده و در عرصه‌های دیگر خدمتگزاری خواهم کرد.
خاک پای محبان امیرالمومنین علیه السلام

بخشی از سخنان حامد کاشانی

باید یک غلط کردم درست حسابی بگویید ؛ وقتی نمی‌گویید کل نظام فحش می‌خورد ؛ چرا بازداشتش کردین؟ چرا سراغ پاساژهای بالاشهر نمی‌روید؟
امیرالمومنین می‌گوید قیامت نمی‌توانم روبری ضعفا بایستم.
دارید ضد انقلاب تولید می‌کنید‌. وسط شهر انتحاری می زنید علیه نظام.

 جناب آقای ایزد خواه

مقصر مردم هستند یا قوه مجریه و مجلس در سالهای گذشته که وضع موجود را درست کردند لطفا مطالب فوق را بخوانید و پاسخ دهید چرا تولید ثروت برای همه ایرانیان و برچیدن فقر فساد و تبعیض و چهارده یارانه را عملیاتی نکرده اند ، که این همه پرونده در کشور تولید شود ، اتفاقا این مواردی که فرمودید از امثال شما سئوال داریم نه از نیروی انتظامی و قوه قضائیه که امثال جناب عالی هم موج سواری کنید در این مقطع حساس جهانی

‍  به کما رفتن ِ امر اجتماعی ِ«حجاب»!

“روح اله ایزدخواه” نماینده مجلس نوشت :

نمیدانم با چه منطقی و براساس کدام ارزیابی سیاستی و برگرفته از چه تجربه موفق قبلی، مسئله حجاب را با نیروی پلیس می‌خواهیم حل کنیم؟
اگر مسئله، عدم رعایت قانون است، خب باید سرچشمه را درست کرد، نه معلول را‌.
پلیس برود با آن عناصر و مراکزی که اشاعه تباهی می‌کنند برخورد کند نه با آن دخترخانمی که بی‌حجابی یا بدحجابی‌اش، معلول صد تا فاکتور دیگر بوده است.
وانگهی، برای منکراتی به مراتب بزرگتر و مخرب‌تر و ریشه‌ای تر از بدحجابی، گشت ارشاد راه انداخته‌ایم که حالا نوبت به حجاب رسیده باشد؟!
مگر نه اینکه سیره امام، متوسل شدن به ملت در تمام مشکلات بوده است. خب چرا به مردم متوسل نمیشویم در حل معضل بی‌حجابی؟
آیا از ظرفیت انواع عناصر اجتماعی و مردمی کمک گرفته ایم در این قضیه؟
مثلا از معلم آن دخترخانم بدحجاب، کمک خواسته ایم که بیا و در اصلاح رفتار دانش آموزت که تو را قبول دارد، کمک کن و کنشگر باش؟
آیا در مساجد و سراهای محله، جلسات خودجوش و مردمی برای هم اندیشی و تبادل تجربه و ایده پردازی، در حل بی حجابی به پا کرده ایم؟
آیا برای باحجاب شدن خودانگیخته دختران سابقا بدحجاب، فیلم ساخته ایم؟
آیا ساماندهی و تولید و اشاعه مد و لباس ایرانی اسلامی را فراتر از چهارتا نمایشگاه بی‌روح، جدی گرفته ایم؟
چگونه می‌خواهیم انبوه کم کاری ها در امر اجتماعی ِ حجاب را با قوه قاهره پلیس جبران کنیم؟!
تا اینجای کار، معلوم است گشت ارشاد نتوانسته و نمی‌تواند معضل بدحجابی و بی حجابی را رفع کند و باید در ادامه آن تجدید نظر کرد.
و الا از این دست اشتباهات فاحش – خواه سهوی باشد یا عمدی – بعد از این بیشتر رخ خواهد داد.

پ.ن.: ناگفته واضح است که بی حجابی، امروز ریشه های عمیق‌تری یافته، و چه بسا به نوعی اعتراض منفی درمقابل ناکارآمدی‌های ناشی از فقر و بیکاری و فساد و بی عدالتی هم تبدیل شده، که البته در جای خود، قابل بحث و بررسی است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....