تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 - 23:14
کد خبر : 24530

شستا ارزش خرید دارد؟

شستا ارزش خرید دارد؟

شستا بخریم یا نخریم؟ نماد شستا که طی دوه اصلاح بازار سهام متوقف بود در جریان معاملات امروز بازار سهام بازگشایی شد، اما آیا شستا ارزندگی برای خرید دارد؟ در حالی که بسیاری از سهم‌های بازار سهام در دوره اصلاح قیمتی بیش از ۵۰ درصد اصلاح داشتند اما شستا امروز با حدود ۱۵ درصد منفی

شستا بخریم یا نخریم؟

نماد شستا که طی دوه اصلاح بازار سهام متوقف بود در جریان معاملات امروز بازار سهام بازگشایی شد، اما آیا شستا ارزندگی برای خرید دارد؟

در حالی که بسیاری از سهم‌های بازار سهام در دوره اصلاح قیمتی بیش از ۵۰ درصد اصلاح داشتند اما شستا امروز با حدود ۱۵ درصد منفی باز شد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز  ، باقر خادمی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با نماد شستا گفت: درست است که شستا اندازه بازار سهام اصلاح نداشته اما به نظرم به دلیل اینکه عمده سهامداران این نماد را تازه‌واردان به بورس تشکیل می‌دهند و نسبت به بازار سهام بی‌اعتماد شدند از این نماد حمایت خواهد شد.

این کارشناس افزود: شستا به نوعی ضامن اعتماد به بازار سهام است و به همین دلیل بنده حدس می‌زنم اگرچه اصلاح این نماد بسیار کمتر از سایر سهم‌ها بوده اما حمایت می‌شود و از این بیشتر اصلاح نخواهد داشت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ب چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۵

با تحلیل این کارشناس موافق نیستم

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....