تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 22:22
کد خبر : 43633

شرکت مستعان چطور مسئولان را فریب داد

شرکت مستعان چطور مسئولان را فریب داد

حسین سعیدی، رئیس هیئت مدیره شرکت «کاوشگران سپهر مستعان». و دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی فردی که ممکن است معرف کامبیز گلشنی به فرماندهان سپاه باشد. اقتصاددان: یک سال از ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ روزی که مستعان رونمایی شد می گذرد. دستگاهی که علی رغم تبلیغات گسترده صدا و سیما و رسانه های وابسته به

حسین سعیدی، رئیس هیئت مدیره شرکت «کاوشگران سپهر مستعان». و دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی فردی که ممکن است معرف کامبیز گلشنی به فرماندهان سپاه باشد.

اقتصاددان: یک سال از ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ روزی که مستعان رونمایی شد می گذرد. دستگاهی که علی رغم تبلیغات گسترده صدا و سیما و رسانه های وابسته به نهادها و دستگاه ها سرنوشتی نامعلوم پیدا کرده و معلوم نیست عاقبت این پروژه چه شد؟!

مسئولانی که آن روز از دستگاه کذایی رونمایی کرده بودند حالا پاسخگو نیستند. سال گذشته همین روزها بود که رسانه های رسمی در خبری عجیب اعلام کردند که “سامانه بومی هوشمند تشخیص لحظه‌ای کرونا که برای اولین بار در دنیا به همت متخصصان توانمند بسیجی کشورمان ساخته شده است، در مراسمی با حضور سرلشکر سلامی رونمایی شد.

با مرور تصاویر این رونمایی؛ تصویر یک نفر در کنار سازنده (کامبیز گلشنی ) مشخص است.. تصویری که شاید با افشای نام او، پرده از دلایل این رونمایی که بیشتر کلاهبرداری بود کنار رود.

حسین سعیدی، رئیس هیئت مدیره شرکت «کاوشگران سپهر مستعان». دبیر کل جنبش عدالت و مهرورزی و دبیر سازمان بین‌المللی ایسائو در خاورمیانه است. فردی که ممکن است معرف کامبیز گلشنی به فرماندهان سپاه باشد. کامبیز گلشنی در جست و جوی گوگل به مخترع دستگاه ردیاب قاچاق سوخت معروف است و این بار همان دستگاه را به عنوان کرونایاب مستعان اختراع کرده است!

در قاب عکس های اتاق سعیدی، تصویر وی در کنار هاشمی شاهرودی و برخی دیگر بزرگان هم دیده می شود.

اما سوال کلیدی این است: سعیدی با کدام پشتوانه و ارتباط توانسته یک دستگاه تقلبی را که با یک سرچ اینترنتی ساده وضعیت دستگاه و مخترع فضایی اش (گلشنی) مشخص می شود، در آنتن زنده که میلیون ها بیننده دارد به عنوان یک دستاورد معرفی کند؟

به نگاهی به اسناد شرکت متوجه می شویم که این شرکت در خرداد ماه سال گذشته چند ماه پس از رونمایی تاسیس شده؛ حسین سعیدی (رئیس)، کامبیز گلشنی(نایب رئیس) محمد بنایی طبرسی(بازرس) احمد علی پور و آزیتا رضا آبادی اعضای هیئت مدیره بودند. از آن زمان تا این تاریخ هیچ خبری از ساخت و راه اندازی این دستگاه منتشر نشده است.

شرکت مستعان چطور مسئولان را فریب داد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....