تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آبان 1401 - 21:24
کد خبر : 106398

شرط مهم برای تداوم افزایش قیمت سکه

شرط مهم برای تداوم افزایش قیمت سکه

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که فلز گران بهای داخلی بتواند از مقاومت حساس۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی عبور کند، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد. اقتصاددان: حباب فلز گران بهای داخلی به بالای مرز ۲۰ درصد رفت، اتفاقی که در سال جاری رخ نداده بود و به همین دلیل می تواند

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که فلز گران بهای داخلی بتواند از مقاومت حساس۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی عبور کند، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد.

اقتصاددان: حباب فلز گران بهای داخلی به بالای مرز ۲۰ درصد رفت، اتفاقی که در سال جاری رخ نداده بود و به همین دلیل می تواند نقش یک هشداردهنده را برای معامله گران سکه ایفا کند.

روز چهارشنبه، سکه امامی با قدرت از مرز ۱۶ میلیون تومانی عبور کرد و تا محوده ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش روی کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که بخشی از معامله گران انتظار داشتند که سکه در نزدیک مرز ۱۶ میلیون تومانی در معرض اصلاح قرار بگیرد. علت این انتظار رشد سنگین روز سه شنبه و چهارشنبه بود. در واقع سکه طی دو روز نزدیک به ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود و همین موضوع موجب می شد که برخی از فعالان، انتظار سودگیری معامله گران از خریدهای قبلی را داشته باشند.

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که فلز گران بهای داخلی بتواند از مقاومت حساس۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی عبور کند، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد و احتمال صعود به بالای سطح ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود خواهد داشت. فلز گران بهای داخلی هرگز در طول تاریخ معاملاتی خود به بالای محدوده ۱۶ میلیون و۴۰۰ هزار تومان نفوذ نکرده است. این موضوع می تواند هم زمان هیجان و احتیاط معامله گران را در بازار بالا ببرد. یک گروه از معامله گران تصور می کنند که در آستانه رکورد تاریخی، سودگیری ها بیشتر خواهد شد و دسته دیگری باور دارند بازار با موج جدیدی از افزایش تقاضا رو به رو است که زمینه رکوردهای شکنی های قیمتی را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....