تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 16:00
کد خبر : 101518

شرایط فروش نقدی محصولات شرکت سیبا موتور اعلام شد

شرایط فروش نقدی محصولات شرکت سیبا موتور اعلام شد

شرکت سیبا موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی ۲ محصول خود کرده است. اقتصاددان: شرکت سیبا موتور اعلام کرده که در راستای نیاز مشتریان، شرایط ثبت‌نام نقدی محصولات خود را با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ تا ساعت ۱۶ همان

شرکت سیبا موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی ۲ محصول خود کرده است.

اقتصاددان: شرکت سیبا موتور اعلام کرده که در راستای نیاز مشتریان، شرایط ثبت‌نام نقدی محصولات خود را با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۸ تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت فراهم خواهد کرد.

در این طرح کشنده تک محور CA4180 به قیمت ۲۵,۹۳۵,۰۷۰,۰۰۰ ریال و کشنده جفت محور CA4250 به قیمت ۲۶,۵۸۵,۷۴۱,۰۰۰ ریال به فروش می رسند. هر کدملی یا شناسه ملی مجاز به ثبت‌نام یک‌ دستگاه از این بخشنامه می‌باشد و تحویل خودروها نیز هفته سوم آبان ماه است.

شرکت سیبا موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه مربوطه، قرار داده است که در صورت ثبت‌نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام متقاضی از سوی شرکت سیبا موتور به صورت یکطرفه فسخ خواهد شد و وجه واریز شده به حساب مبداً مسترد خواهد شد.

آن دسته از عزیزانی که متقاضی ثبت نام هستند می تواند به آدرس http://Bahman.iranecar.com مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

 شرایط فروش نقدی محصولات شرکت سیبا موتور اعلام شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....