تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1400 - 19:56
کد خبر : 79682

شرایط جدید برای دریافت زمین رایگان

شرایط جدید برای دریافت زمین رایگان

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعطای زمین در شهرهای مجاور یا شهرهای جدید تهران به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر ساکنان شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر خبر داد. زمین مسکونی رایگان برای خانواده‌ها محمد محمودزاده از آغاز اجرای قانون مجلس در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اهدای زمین مسکونی رایگان

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از اعطای زمین در شهرهای مجاور یا شهرهای جدید تهران به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر ساکنان شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر خبر داد.

زمین مسکونی رایگان برای خانواده‌ها

محمد محمودزاده از آغاز اجرای قانون مجلس در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده‌ای که اخیراً صاحب چهار قلو شده‌اند، خبر داد و با اشاره به اینکه قانون اعطای زمین به خانواده‌ها با هدف تعالی و جوانی جمعیت صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس قانون جدید مصوب مجلس زوج‌هایی که از آذر امسال صاحب فرزندان سوم به بعد شوند از مشوق‌های دولتی مانند زمین بهره‌مند می‌گردند.

وی ادامه داد: به نحوی که در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و بیشتر سه دانگ یک زمین به نام خانم و سه دانگ دیگر به نام آقا اختصاص داده می‌شود.

به گفته معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در راستای قانونی که جدیداً در مجلس تصویب و ۱۹ آبان در راستای جوانی جمعیت ابلاغ شد، خانواده‌هایی که از تاریخ ابلاغ این قانون به بعد صاحب فرزند سوم و بیشتر شوند مشمول مشوق‌هایی از جمله اعطای زمین در شهرهای زیر ۵۰۰ هزار نفر خواهند شد.

محمودزاده افزود: وزارت راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت صاحب زمین یا واحد مسکونی ساخته شده است و آن را به صورت بالمناصفه در اختیار خانواده دارای فرزند سوم به بعد می‌گذارد و ۳ دانگ به نام زوجه و سه دانگ به نام زوج خواهد شد.

وی افزود: در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر که تعداد کمی از شهرهای ما هستند، واگذاری زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در شهرهای جدید یا شهرهای مجاور شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر صورت خواهد گرفت.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....