تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 16:01
کد خبر : 112663

شاخص بورس ۳۱۰۰۰ واحد ریزش کرد

شاخص بورس ۳۱۰۰۰ واحد ریزش کرد

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۴میلیارد و ۶۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۳۵۹میلیارد تومان در بیش از ۷۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۱ هزار و ۵۶۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۵۷هزار و ۵۷۷واحد قرار گرفت. بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۴میلیارد و ۶۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۳۵۹میلیارد تومان در بیش از ۷۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۱ هزار و ۵۶۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۶۵۷هزار و ۵۷۷واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی شیراز، پتروشیمی پردیس و پالایش نفت تهران با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم،  بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۵۴۱میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۳۶۱میلیارد تومان در ۴۳۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۹واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۲۸۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی بر این نماگر به نام شرکتهای سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پویا زرکان آق دره و پتروشیمی مارون شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....