تاریخ انتشار : یکشنبه 22 تیر 1399 - 12:27
کد خبر : 12137

شاخص بورس وارد کانال ۱۸۰۰۰۰۰ واحدی شد

شاخص بورس وارد کانال ۱۸۰۰۰۰۰ واحدی شد

به گزارش اقتصاددان: – شاخص بورس با رشدی بیش از ۶۲ هزار واحدی در معاملات روز جاری در حالی که بیش از یک ساعت به پایان معاملات باقی مانده وارد کانال یک میلیون و ۸۰۴ هزار واحدی شد. به گزارش اقتصاددان:در معاملات روز جاری تالار شیشه ای «تا لحظه تنظیم خبر» شاخص بورس با ۶۲

به گزارش اقتصاددان: – شاخص بورس با رشدی بیش از ۶۲ هزار واحدی در معاملات روز جاری در حالی که بیش از یک ساعت به پایان معاملات باقی مانده وارد کانال یک میلیون و ۸۰۴ هزار واحدی شد.
به گزارش اقتصاددان:در معاملات روز جاری تالار شیشه ای «تا لحظه تنظیم خبر» شاخص بورس با ۶۲ هزار و ۹۲۳ واحد افزایش، در کانال یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و به یک میلیون و ۸۰۴ هزار و ۲۷۷ واحد رسید.
بر اساس این گزارش، این رقم در حالی در تابلوهای آماری تالار شیشه ای به ثبت رسیده است که همه شاخص های اصلی بورس «شاخص کل، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم» با میانگین ۳.۴۷ درصد رشد مواجه شده اند.
از سویی دیگر آمارهای معاملاتی نشان می دهد که نمادهای «فولاد با ۵۶۰۸ واحد، فارس با ۵۱۹۸ واحد، فملی ۴۳۸۰ واحد، شپنا با ۲۲۹۹ واحد، تاپیکو با ۲۲۳۰ واحد، پارسان با ۱۹۵۶ واحد و شتران با ۱۹۴۸ واحد» بیشترین تاثیر را در رشد نماگر تالار شیشه ای را برعهده داشته اند.ع/خبرگزاری آریا
عملکرد شاخص های بورس
71158 اقتصاددان نوشته
71159 اقتصاددان نوشته

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....