تاریخ انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 - 14:40
کد خبر : 112645

سیگنال طلا جهانی به سکه‌بازان

سیگنال طلا جهانی به سکه‌بازان

برخی از سکه بازان می گویند در صورتی که قیمت سکه به مرز حساس ۲۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد و بالای این محدوده باقی بماند این امر ممکن است موجب ورودخریداران جدید به بازار شود. اقتصاددان: قیمت سکه امامی در آخرین روزهای هفته قبل کانال شکنی کرد.آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز

برخی از سکه بازان می گویند در صورتی که قیمت سکه به مرز حساس ۲۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد و بالای این محدوده باقی بماند این امر ممکن است موجب ورودخریداران جدید به بازار شود.

اقتصاددان: قیمت سکه امامی در آخرین روزهای هفته قبل کانال شکنی کرد.آن طور که سایت اتحادیه طلا و ارز اعلام کرده قیمت هر قطعه سکه امامی روز پنجشنبه گذشته وارد کانال ۲۳ میلیون تومان شد و در واپسین ساعات معاملات نقدی روز مذکور به سطح ۲۳میلیون و ۷۰۰ هزار تومان‌نزدیک شده بود.

تاثیر افزایش قیمت دلار و طلا بر بازار سکه

فعالان بازار سکه معتقدند با وجود حباب قابل توجه سکه و فاصله ارزش ذاتی و نقدی سکه سکه بازان تحت تاثیر افزایش قیمت دلار و خوشبینی نسبت به احتمال رسیدن طلای جهانی به مرز ۲۰۰۰ دلار دست به خرید زدند.

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار

در شرایط فعلی به نظر می رسد سکه بازان روند قیمت دلار در ابتدای هفته جاری را به دقت زیر نظر خواهند گرفت.

در صورتی که نرخ دلار در بازار امروز به مسیر صعودی روزهای پایانی هفته قبل ادامه دهد احتمال رشد قیمت سکه هم محتمل خواهد بود.

شرط مهم برای ورود سکه به کانال بالاتر

برخی از سکه بازان می گفتند در صورتی که قیمت سکه به مرز حساس ۲۳میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد و بالای این محدوده باقی بماند این امر ممکن است موجب ورودخریداران جدید به بازار شود و زمینه ی ورود سکه به کانال بالاتر هم‌فراهم شود.

احتیاط معامله گران از عرضه انواع سکه؟

البته در درشرایطی که ۵۰ هزار ربع سکه در روزهای گذشته در بورس کالا عرضه شد، بانک مرکزی اعلام کرده به زودی فروش انواع سکه را با همین روش از سر خواهد گرفت.

عده ای از فعالان بازار با اشاره به این موضوع می گفتند این امر ممکن است معامله گران سکه را محتاط کند و آنها تا اعلام جزئیات جدید از این عرضه بی گدار به آب نزنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....