تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 شهریور 1401 - 17:54
کد خبر : 101409

سیگنال جدید به قیمت دلار

سیگنال جدید به قیمت دلار

نرخ دلار امروز ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۵۰ تومان بالا رفته بود. به نظر می رسد فضای بازار ارز تهران همچنان متاثر از اخبار شورای حکام است. اقتصاددان: قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه برای دومین روز متوالی در ماه جاری در کانال ۳۱

نرخ دلار امروز ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۵۰ تومان بالا رفته بود. به نظر می رسد فضای بازار ارز تهران همچنان متاثر از اخبار شورای حکام است.

اقتصاددان: قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه برای دومین روز متوالی در ماه جاری در کانال ۳۱ هزار تومان معامله شد .

سیگنال جدید به قیمت دلار

نرخ دلار امروز ۳۱ هزار و ۴۵۰ تومان بود این قیمت در مقایسه با عصر دیروز تقریبا ۵۰ تومان بالا رفته بود. به نظر می رسد فضای بازار ارز تهران همچنان متاثر از اخبار شورای حکام است. در شرایطی که نشست فصلی شورای حکام از روز دو شنبه آغاز شده، خبرگزاری رویترز گزارش داده قدرتهای غربی درصدد تهیه بیانیه ای در انتقاد از نحوه همکاری ایران در پرونده پادمان هستند.

دیپلمات‌های غربی به خبرگزاری رویترز گفته اند که قدرت‌های غربی در حال لابی‌گری با کشورهای دیگر در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی تا به طور مشترک بر ایران فشار بیاورند تا در مورد تحقیقات [ادعایی] پیرامون منشا اورانیوم غنی شده در سه سایت اعلام نشده به آژانس پاسخگو باشد.

از نظر معامله گران دلار صدور بیانیه جدید به جای قطعنامه اگر چه نسبت به گذشته یک گام به عقب است اما صدور بیانیه انتقادی می تواند بر روند مذاکرات هسته ای اثر گذار باشد.

عبور قیمت دلار از مرز حساس

دلار هرات هم بر روی پله اول کانال ۳۱ هزار تومان معامله شد و در سلیمانیه نرخ دلار از مرز مقاومتی ۳۱ هزار و ۸۰۰ تومان عبور کرد . از سوی دیگر نرخ حواله درهم به با ۷۰ تومان رشد نسبت به دیروز به قیمت ۸ هزار و ۷۲۰ تومان رسید.

قیمت سکه و طلا اصلاح شد

قیمت اونس طلا امروز نزدیک به ۳ دلار پایین آمد و با ۱۷۰۱ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان بود .

قیمت سکه امامی هم صبح امروز به مسیر رشد روز گذشته ادامه داد . قیمت هر قطعه سکه امامی امروز ۵۱ هزار تومان افزایش به ۱۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان رسید اما در نیمه روز قیمت سکه اصلاح شد و بر روی ۱۴ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قرار گرفت. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۵۹۴ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....