تاریخ انتشار : دوشنبه 27 مرداد 1399 - 14:30
کد خبر : 15663

سیر صعودی سهام تا کی ادامه دارد؟

سیر صعودی سهام تا کی ادامه دارد؟

در حالی که بازار سهام در دو روز اول هفته سیر نزولی چشم‌گیری را تجربه کرد همانطور که پیش‌بینی شده بود امروز شاخص کل بازار سهام در نوبت دوم معاملات سیر نزولی را از سر گذراند و مثبت شد. اقتصاددان  – محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلایل مثبت شدن شاخص بازار سهام

در حالی که بازار سهام در دو روز اول هفته سیر نزولی چشم‌گیری را تجربه کرد همانطور که پیش‌بینی شده بود امروز شاخص کل بازار سهام در نوبت دوم معاملات سیر نزولی را از سر گذراند و مثبت شد.

اقتصاددان  – محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلایل مثبت شدن شاخص بازار سهام گفت: افت قیمتی که در چند روز اخیر شاهد بودیم باعث جذابیت قیمت سهم‌ها در بازار شد، همچنین افزایش قیمت دلار به کانال بالای ۲۳ هزار تومان و حمایت‌هایی که بعضی از نهادهای حقوقی بزرگ از بازار انجام دادند تا حدودی اطمینان را به بازار بازگرداند.

این کارشناس بازار سرمایه در رابطه با اینکه آیا سیر صعودی شاخص بورس ادامه‌دار است؟ گفت: اینکه بخواهیم نظر بدهیم که بازار مثبت می‌ماند یا نه نیازمند کمی صبر است. معاملات دو سه روز آینده نشان دهنده ادامه سیر صعودی خواهند بود، اگر ارزش معاملات به همین صورت فعلی یعنی حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار میلیارد تومان باشد و بازار تا آخر هفته روند خوبی را طی کند، می‌شود گفت که بازار روند نزولی را از سر گذرانده است.
وی در پایان افزود: به نظر من حجم معاملانی نشان دهنده این است که روند معاملات سیر نزولی را از سر گذرانده اما باز هم باید تا آخر این هفته صبر کرد. ع
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....