تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 10:37
کد خبر : 35143

سیاست یک بام ودوهوا

سیاست یک بام ودوهوا

  فرشاد محمدی فرد در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد: آیاآمریکاو اسرائیل به عنوان دشمنان مامی توانستند اینگونه پول ملی مارابی ارزش، قیمت خیار رابه قیمت موز و قیمت موزرابه قیمت گوشت برسانند؟؟ حال بگردید دشمنان اصلی این ملت راپیداکنید! هشت سال دفاع مقدس آسان تر از این هشت سال کلیدی گذشت.  و این قفل

 

فرشاد محمدی فرد در گفتگو با اقتصاددان بیان کرد: آیاآمریکاو اسرائیل به عنوان دشمنان مامی توانستند اینگونه پول ملی مارابی ارزش، قیمت خیار رابه قیمت موز و قیمت موزرابه قیمت گوشت برسانند؟؟ حال بگردید دشمنان اصلی این ملت راپیداکنید! هشت سال دفاع مقدس آسان تر از این هشت سال کلیدی گذشت.  و این قفل زده شده براقتصاد و سیاست رابا دشمنی نمی‌توان گشود. اگرمعیار ما شعارنه غربی ونه شرقی است پس روانیست که خزررابه روسیه وجنوب رابه چین واگذارکنیم! اگرهم قراربرتعامل است پس عقل حکم می کندکه نیم نگاهی به غرب نیزداشته باشیم. تاریخ به ما آموخته که روسیه کمونیست هیچ زمان به تعهدهای خود پایبند نبوده است اگربنابر دشمنی هم باشد تعرض ها این کشورمنجلمه به توپ بسته شدن حرم امام رضا (ع) هرگز از صفحات تاریخ و ذهن های مردم پاک نمی شود و اگراین جنایت توسط آمریکاشکل می‌گرفت بدون شک هرسال شاهدبرگزاری سالگرداین حمله تلخ بودیم! نکته دیگراینکه درمیان آسیب‌های واردشده ازجانب این کشوربه ظاهردوست می‌توان به این مسئله اشاره نمودکه مابه خاطر دشمنی با جهان توسعه یافته متاسفانه دروازه ورودی به آسیای میانه و قفقاز را با وساطت روسیه از دست دادیم و پوتین نه تنها به مرز ما رسید بلکه خود را به آب‌های گرم خلیج فارس نیز رساند درحالیکه امروز باید با گذشت تاریخ اعتبار قرار داد ترکمنچای و گلستان و فروپاشی روسیه، قره باغ ارمنستان آذربایجان نخجوان و…دوباره به ایران ملحق می‌شد.

محمدی فرد  افزود :  آن چه که این روزهامردم ما را آزار می دهدپرسش این سؤال است که کشور ما را چه شده است که این گونه ظلم‌های عامدانه و اثبات شده روسیه وچین رالاپوشانی می‌کند؟! متاسفانه هرچقدرکه روبه جلومی رویم احساس وابستگی به چین وروسیه نمایان تر می شود و این باشعارهای انقلابی درتضاداست واگراین نوع رفتارها تحت استعماربودن مابه حساب نمی آیدپس چیست؟!. من اطمینان دارم ودرطول چهارسال تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه ترامپ این مسئله هم برای همگان ثابت شدکه چین وروسیه دوستان روزهای سخت مانیستندو آن ها براساس منافع خودهمراه ماهستند و هرجایی که احساس خطر و یا ضرر کنندبه راحتی ما را دور زده و تنها می گذارند. برخورد سرد پوتین و وزیرخارجه اش بارئیس مجلس ما، تنهابی احترامی به قالیباف نبوده است بلکه این رفتار نوعی توهین و تحقیرکردن و نیز زیر سوال بردن عزت همه ایرانی هابوده است و تا کی و کجا باید شاهداین نوع رفتارها وبی احترامی هاباشیم؟ امیدوارم مسئولان عزیزازاین پس تغییراتی اساسی درحوزه های روابط خارجه اتخاذنمایند و به جای تقابل بادنیا تعامل همراه باسیاست و درایت را در پیش بگیرند.

 

 

 

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....