تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 20:55
کد خبر : 90396

سکوی مبادلاتی و صرافی اکسفا یکی از پیشرفته ترین و به روزترین صرافی های رمزارز ایرانی است

سکوی مبادلاتی و صرافی اکسفا یکی از پیشرفته ترین و به روزترین صرافی های رمزارز ایرانی است

آغاز فعالیت رسمی سکوی مبادلاتی اکسفا ، شهریار سورا در گفتگو با پایگاه خبری ویژه خبر مطرح کرد : اقتصاددان: سکوی مبادلاتی و صرافی اکسفا یکی از پیشرفته ترین و به روزترین صرافی های رمزارز ایرانی است. این صرافی از بسیاری از رمزارز های پرطرفدار پشتیبانی می کند. شهریار سورا، معاون سکوی مبادلاتی اکسفا در

آغاز فعالیت رسمی سکوی مبادلاتی اکسفا ، شهریار سورا در گفتگو با پایگاه خبری ویژه خبر مطرح کرد :

اقتصاددان: سکوی مبادلاتی و صرافی اکسفا یکی از پیشرفته ترین و به روزترین صرافی های رمزارز ایرانی است. این صرافی از بسیاری از رمزارز های پرطرفدار پشتیبانی می کند.

شهریار سورا، معاون سکوی مبادلاتی اکسفا در حاشیه نمایشگاه متاراد در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به فعالیت‌های اکسفا گفت: سکوی مبادلاتی اکسفا زیرمجموعه خانه بلاکچین است و خانه بلاکچین قصد دارد در زیرمجموعه فعالیت‌های خود برای کاربران ایرانی بستر امنی را فراهم کند برای مبادلات ارزهای دیجیتال تا کاربران ایرانی بتوانند ارزهای دیجیتال را به آسانی در یک فضای امن مبادله کنند.

وی ادامه داد: به مدت چند سال با کارشناسان و تکنسین‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام دادیم و توانستیم یک پلتفرمی را آماده کنیم تا عموم مردم بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام بدهند.

سورا افزود: تمامی ارزهای رایج، معتبر و گارانتی شده را پشتیبانی می‌کنیم و خدمات آنها را به مردم ارائه می‌دهیم. همچنین ما می‌توانیم برای مشتریان خودمان مسترکارت و ویزاکارت صادر کنیم.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از اولین نمایشگاه متاراد گفت: استقبال بسیار خوب بود و این دومین نمایشگاهی است که ما در کشور شرکت کردیم که در زمینه اقتصاد دیجیتال و رمزارز فعالیت می‌کند.

سورا ادامه داد: ۱۵ روز دیگر این سکوی مبادلات رمزارز به صورت رسمی رونمایی و افتتاح می‌شوند. البته هم اکنون متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام کنند و بعد از احراز هویت، فعالیت‌های خود را انجام بدهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....