تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 آذر 1398 - 15:29
کد خبر : 3696

سکه ارزان شد/ طلا گرمی ۴۵۰ هزار تومان

سکه ارزان شد/ طلا گرمی ۴۵۰ هزار تومان

به گزارش اقتصاددان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی که تا مرز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز پیشروی کرده بود، امروز با عقب نشینی آشکاری به محدوده ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وارد شد. بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فروخته

به گزارش اقتصاددان هر قطعه سکه تمام بهار آزادی که تا مرز ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیز پیشروی کرده بود، امروز با عقب نشینی آشکاری به محدوده ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان وارد شد.

بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به قیمت ۴ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان فروخته می‌شود که در قیاس با آخرین قیمت‌های دیروز کاهشی برابر با ۶۵ هزار تومان را نشان می دهد. هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان فروخته می شود که کاهشی ۱۱۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

نیم سکه نیز با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان فروخته می‌شود. ربع سکه نیز به قیمت یک میلیون و ۵۲۲ هزار تومان در بازار عرضه شد به این ترتیب ربع سکه نیز کاهشی ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز نشان روبروست. قیمت سکه گرمی نیز برابر با ۹۱۱ هزار تومان است که ریزشی ۱۰ هزار تومانی را در قیاس با روز گذشته تجربه کرده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت حدود هفت هزار تومانی ۴۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۴۷۳ دلار قیمت خورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....